سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۴۲

اخبار

بازدید مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از منطقه عملیاتی نفت خزر

دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و هیئت همراه از منطقه عملیاتی و اسکله شرکت نفت خزر بازدید کرد.

محمد ترابی رئیس منطقه عملیاتی خزر ضمن خیر مقدم اهداف و فعالیت های شرکت نفت خزر در سه استان شمالی کشور (مازندران، گیلان وگلستان) و دریای خزر و همچنین فعالیت های واحد بهداشت و درمان منطقه عملیاتی خزر را برای مدیرعامل سازمان و رئیس بهداشت و درمان شمال کشور تشریح کرد.  

دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ضمن تاکید بر لزوم توجه به سلامت کارکنان مناطق عملیاتی، گفت: باید وضعیت روحی و جسمانی کارکنانی که در چنین شرایط سخت جوی و عملیاتی هستند و فاصله زیادی از شهر و خانه خود دارند و در مناطق عملیاتی فعالیت می کنند به طور مستمر بررسی و پایش شود و در این زمینه ضروری است از شاخص ها و دستورالعمل های علمی پیروی شود .

وی با اشاره به اهمیت سلامت کارکنان در مناطق عملیاتی اظهار داشت : ارتقا کیفیت خدمات درمانی و بهداشتی کارکنان در مناطق عملیاتی از جمله دریای خزر که دارای شرایط جوی و عملیاتی منحصر به فردی است جزو اولویت ها و برنامه های مهم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خواهد بود و در اولویت برنامه های توسعه ای قرار خواهد گرفت .

شایان ذکر است مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و هیئت همراه از بهداری منطقه عملیاتی ، اسکله و شناورهای کاسپین شرکت نفت خزر در بهشهر بازدید بعمل آوردند .


مدیرعامل
رسانه جدید
۴ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۳۳
تعداد بازدید : ۱۶,۵۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید