سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۵۸
 

اخبار

استقرار یک نفر پزشکیار با تجهیزات و آمبولانس در منطقه سرخون

نیازی اصفهانی : فعلا تا انعقاد قرارداد با اورژانس شهرکرد یک نفر پزشکیار در مکان اجرای پروژه عملیات تعویض خطوط لوله نفت 30 اینچی منطقه سرخون استقرار پیدا کرده و تا پایان عملیات نیز حضور خواهد داشت.
     به گزارش واحد روابط عمومی ،یک نفر پزشکیار در مکان اجرای پروژه عملیات تعویض خطوط لوله نفت30 اینچی مارون - اصفهان در منطقه سرخون استقرار پیدا کرد. 

      در همین رابطه دکتر محمد نیازی اصفهانی رئیس سلامت کار و  HSEبهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان توضیح داد : به دنبال درخواست مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات از مدیرعامل سازمان و دستور سرپرست بهداشت و HSE سازمان متبوع مبنی بر پیگیری موضوع، ستاد طب صنعتی و بهداشت ضمن استقرار پزشکیاردر منطقه عملیاتی فوق الذکر، کارگروهی نیز در ستاد طب صنعتی و بهداشت اصفهان تشکیل و تصمیماتی اخذ گردید.

 

     رئیس سلامت کار و  HSEادامه داد ؛ با رئیس خدمات اورژانس استان چهار محال و بختیاری ارتباط برقرار گردید و ایشان قول مساعدت جهت برپایی پایگاه امدادی با تمامی تجهیزات ، آمبولانس تیپ B و دو نفر نیروی پرستاری امدادی  را مشروط به عقد قرارداد دادند. ایشان افزود بعد از این ارتباط بلافاصله پیش نویس قرارداد تنظیم و جهت اخد موافقت به ستاد سازمان ارسال گردید.

 

    دکتر نیازی اصفهانی از حضور در کمیته سلامت شرکت خطوط لوله و مخابرات اصفهان همراه با کارشناسان این ستاد به منظور بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای موجود خبر داد و اضافه کرد: علی رغم کمبود پرستار فعلاً تا انعقاد قرارداد فوق الذکر با اورژانس شهر کرد،  از هفته قبل یک نفر پزشکیار با تجهیزات و آمبولانس در مکان اجرای پروژه عملیات تعویض خطوط لوله نفت 30 اینچی  خط مارون- اصفهان در منطقه سرخون استقرار پیدا کرده و تا پایان عملیات نیز حضور خواهد داشت .

 

      شایان ذکر است آذر ماه سال گذشته خط لوله انتقال نفت مارون- اصفهان در منطقه سرخون از توابع شهرستان اردل و استان چهار محال و بختیاری بر اثر رانش زمین دچار شکستگی شده بود که برای جلوگیری از تکرار حادثه ، عملیات تعویض چند کیلومتر از این خط در اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه دارد.

 

دکتر نیازی اصفهانی

 
۱۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۳:۰۹
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۱,۶۵۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید