سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۱۹

اخبار

ترخیص مصدومین حادثه چشمه خوش/ فوریت در اقدامات و خدمات

خوشبختانه امروز 16 تیرماه هر سه نفر بعد از دریافت خدمات تخصصی و انجام تمامی آزمایشات با حال عمومی مناسب ترخیص شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، در پی بروز حادثه انفجار و آتش‌سوزی خط لوله انتقال نفت چشمه‌خوش به اهواز در روز سه شنبه 15 تیرماه امسال دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان بعد از دستور مقام عالی وزارت جهت رسیدگی به وضع حال افراد زخمی به فوریت ،طی تماس تلفنی با رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز پیگیر نحوه خدمت رسانی و اقدامات جهت بهبود حال مصدومین شد.

دکتر دهقان ضمن عرض تسلیت در پی درگذشت سه تن از کارکنان صنعت نفت در این حادثه گفت : این حادثه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه (سه‌شنبه، ۱۵ تیرماه) و حین انجام عملیات تعمیرات اساسی خط لوله انتقال نفت چشمه‌خوش به اهواز در ۴۰ کیلومتری شهرستان شوشتر روی داد.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ادامه داد : در این حادثه، متاسفانه سه نفر از کارکنان جان خود را از دست دادند که دو نفر از همکاران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب و یک نفر از کارکنان شرکت ملی حفاری ایران بودند.

دکتر دهقان تصریح کرد : بلافاصله بعد از بروز حادثه ضمن هماهنگی با مدیریت شبکه بهداشت و درمان شوش ، دو دستگاه آمبولانس بهمراه اکیپ پزشکی به منطقه و بیمارستان نظام مافی شوش اعزام شدند.

وی افزود : چهار مصدوم این حادثه هم بلافاصله به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند ، یک نفر بصورت سرپایی مداوا و ترخیص و سه نفر دیگر به بیمارستان صنعت نفت اهواز اعزام شدند.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز گفت : خوشبختانه امروز 16 تیرماه هر سه نفر بعد از دریافت خدمات تخصصی و انجام تمامی آزمایشات  با حال عمومی مناسب ترخیص شدند.

دکتر بهرام دهقان با اشاره به نقش مهم سلامت کارکنان به‌ویژه در مناطق عملیاتی گفت: توجه و اهتمام به سلامت نیروی انسانی و خانواده‌های آنان وظیفه ذاتی و اصلی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت است ، ارتقای کیفیت خدمات درمانی و بهداشتی کارکنان در مناطق عملیاتی جزو اولویت‌ها و برنامه‌های مهم سازمان بشمار میرود و امیدواریم دیگر شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح صنعت نفت نباشیم.



۱۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۲:۳۰
تعداد بازدید : ۱۷,۵۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید