سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۴:۵۵
 

اخبار

اقدامات واحدهای دندانپزشکی اصفهان در طول سال گذشته و پس از شیوع بیماری کووید 19 توسط رئیس این واحد تشریح شد

دکتر برومند: در طول سال گذشته برای حدود27 هزار نفر طرح درمان و معاینه انجام شده است که این اقدام در سال جاری نیز در حال انجام است.
      دکتر برومند در گفت و گو با پایگاه روابط عمومی اصفهان بمناسبت 23 فروردین روز دندانپزشکی ضمن تبریک این روز به همکاران خود گفت: با توجه به شیوع کووید 19 و شرایط بوجود امده در دو ماه اول سال 99 صرفاً خدمات اورژانس ارائه کردیم  و  از خرداد ماه با رعایت دستورالعمل های صادره از جمله فاصله گذاری اجتماعی ،رعایت فاصله زمانی درمان بیماران و با استفاده از وسایل حفاظت فردی  خدمات دندانپزشکی به بیماران ارائه گردید.
 
    ایشان همچنین در این راستا از افزایش طول زمان روزانه درمان بیماران با تقسیم همکاران خود در دو شیفت صبح و بعد از ظهر سخن گفت وافزود  با این کار هر دندانپزشک در یک اتاق مجزا مشغول انجام وظیفه بوده است.
   وی در ارتباط با مرکز دندانپزشکی دروازه تهران نیز توضیح داد: یونیت های دندانپزشکی این مرکز نیز در دو اتاق تعبیه و با تجهیزات کامل مورد بهره برداری قرار گرفتند.
 
     رئیس امور دندانپزشکی با بیان اینکه دو خط مستقیم برای نوبت دهی بیماران مرکز توحید جهت کاهش مراجعات حضوری و تنظیم وقت حضور آنها اختصاص پیدا کرده است ، اضافه کرد : لامپ های UVC نیز جهت استریلیزاسیون محیط  درتمام مراکز دندانپزشکی تهیه و مورد استفاده قرار گرفته است. 
 
     نامبرده  ادامه داد علاوه بر موارد فوق ، ضمن تقویت سیستم تهویه  واحدهای دندانپزشکی توحید ، شاهین شهر و سایر مراکز و نزدیک شدن به حد استاندارد ، دستگاه های واکیوم آئروسل نیز جهت جلوگیری از پراکندگی ترشحات هنگام تراش دندان در دندانپزشکی های مذکور تهیه و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
 
    دکتر برومند با بیان اینکه در سال گذشته برای حدود27 هزار نفر طرح درمان و معاینه انجام شده است ، اضافه کرد :معاینات طرح سلامت دهان و دندان کماکان جهت مراجعین روزانه دندانپزشکی در حال انجام است.
 
      این مقام مسئول در پایان تعداد مراجعات به تمامی کلینیک های دندانپزشکی اصفهان در طول سال 1399 را حدود 35 هزار نفر اعلام کرد. که برای این افراد تعداد 100 مورد ارتودنسی ثابت و متحرک، 7 هزار نفر ترمیم،4 هزار نفر درمان ریشه ،300کوادرانت جرم گیری و 1800نفر جراحی لثه انجام شده است. 

 

دکتر برومند

 
۲۳ فروردین ۱۴۰۰ ۱۰:۱۳
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۱,۵۴۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید