سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۴۹

اخبار

در سال جدید اتفاق افتاد

حضور مجدد مدیر عامل سازمان در ستاد اصفهان

دکتر سید مهدی هاشمی در سال جدید با حضور مجدد خود در ستاد بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان جلسه ای را با رئیس و معاونت این منطقه برگزار و دیدار صمیمانه ای نیز با کارکنان قرار داد مدت موقت داشت
     به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان، دکتر سید مهدی هاشمی مدیر عامل سازمان در تاریخ 11 فروردین سال جاری با حضور در ستاد اصفهان و جلسه با دکتر امامی و رحیم زاده رئیس و معاونت پشتیبانی این منطقه ضمن تبیین سیاست های خود در ارتباط با سلامت خانواده و کار ، منویات خود را نیز در زمینه مدیریت منابع انسانی به ویژه در بهره برداری از پروژه هزار جریب شرح داد.


     دکتر هاشمی در این جلسه ضمن تجزیه و تحلیل مسائل و مشکلات پروزه بیمارستان هزار جریب و لزوم اصلاح فضاهای بیمارستانی آن پس از بازدید هفته گذشته خود ، رهنمودهای لازم را جهت فعال سازی و بهره برداری هر چه سریعتر این پروزه ارائه نمود.


     در این جلسه ایشان ضمن سوالاتی از مسئول اسناد پزشکی از نحوه بررسی اسناد درمان مستقیم و غیر مستقیم ، نحوه سندرسی آنها ،نرم افزارهای موجود  و میزان پرداختی به جمعیت تحت پوشش و میزان کسورات مراکز طرف قراداد اطلاع حاصل نمود و دستوراتی صادر کرد. 


    مدیر عامل سازمان پس از این جلسه ، دیداری صمیمانه با تعدادی از همکاران قرارداد مدت موقت برگزار و ضمن آشنایی با فعالیت این گروه، به مشکلات و نگرانی های آنها گوش فراداده و اظهار امیدواری کرد، به یاری خداوند در آینده اتفاقهای خوبی برای تبدیل وضعیت این گروه از نیروهای خدوم سازمان رخ دهد. 

 

    این مقام مسئول در ادامه مطالب مهمی از جمله بیمه تکمیلی و آموزش کارکنان قرارداد مدت موقت بیان نمود و برای آنها در رسیدن به اهداف سازمان آرزوی توفیق کرد. 
 

مدتیر عامل سازمان
مدتیر عامل سازمان 4
مدتیر عامل سازمان 3
مدتیر عامل سازمان 2

۱۲ فروردین ۱۴۰۰ ۱۹:۰۰
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۲,۰۶۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید