سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۰۵

اخبار

برگزاری جلسه تخصصی پزشکی خانواده در سالن کنفرانس توحید

جلسه تخصصی پزشکی خانواده در حضور ریاست بهداشت و درمان ، معاونت سلامت و رئیس پزشکی خانواده با شرکت مسئولین مراکز، پزشکان و پرستاران سلامت خانواده و کارشناسان آی تی برگزار گردید.

به گزارش واحد روابط عمومی،جلسه تخصصی پزشکی خانواده در حضور ریاست بهداشت و درمان ، معاونت سلامت و رئیس پزشکی خانواده با شرکت مسئولین مراکز، پزشکان  و پرستاران سلامت خانواده ، و کارشناسان آی تی برگزار گردید.
    در این جلسه ابتدا دکتر شعربافچی رئیس تیم پزشکی خانواده با خیر مقدم به دکتر اثنی عشری ، دکتر ترحمی و سایر حضار در جلسه؛ سخنانی در ارتباط با وضعیت فعلی و برنامه های آتی تیم سلامت خانواده ایراد نمودند و در ادامه  همزمان با توضیحات کارشناسان ، IT و پرستاری توضیحات تکمیلی در نسخه جدید نرم افزار سخن و پیشرفت های اهداف راهبردی را توضیح دادند.
آقای میرزائی از کارشناسان پزشکی خانواده نیز در ابتدا با استفاده از پاورپوینت نتایج اقدامات راهبردی سال گذشته را اعلام کردند و اقدامات تدوین شده برای سال 96 را جهت برنامه ریزی و اجرا توضیح دادند. ایشان برای هر هدف تعریف شده در واحد سلامت خانواده ضمن اعلام درضد پیشرفت هر کدام انتظارات برای رسیدن به اهداف ایده آل را هم تشریح کردند .
   در ادامه سرکار خانم قنواتی پرستار خانواده اظهار داشتند به دلیل اینکه پرسشنامه های قبلی جوابگوی مشکلات جدید جمعیت نبودند ، واحد سلامت سازمان آنها را به روز رسانی و برای تمام مناطق ارسال کردند. ایشان ضمن توضیح و تبیین پرسشنامه های جدید همانند پرسشنامه های سلامت روان،تغذیه و آسم ، از همکاران خود درخواست کردند که پرسشنامه های جدید را جایگزین و نسبت به تکمیل آنها اقدام نمایند.
در پایان جلسه از شش نفر از فعالین حوزه سلامت خانواده به دلیل عملکرد مثبت در پیشبرد اهداف تیم سلامت خانواده توسط دکتر اثنی عشری و معاونین ایشان تقدیر به عمل آمد.


۱ خرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۱۲
تعداد بازدید : ۱,۰۱۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید