سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۴۲

اخبار

همزمان با دهه مبارک فجر اتفاق افتاد

دیدار دکتر امینی با ایثارگران بهداشت ودرمان اصفهان در دهه مبارک فجر

لوح تقدیر مهندس زنگنه به ایثارگران بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان توسط دکتر امینی دبیر ستاد امور ایثارگران وزارت نفت اهداء گردید.
     بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان ، دکتر جهانبخش امینی دبیر ستاد امور ایثارگران وزارت نفت و رئیس امور ایثارگران سازمان در دهه مبارک فجر در سالن کنفرانس پلی کلینیک توحید با ایثارگران اصفهان دیدار و ضمن استماع مشکلات آنها، لوح تقدیر مقام عالی وزارت نفت را تقدیم این عزیزان کرد.
    دکتر امینی در این جلسه که دکتر امامی رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان نیز حضور داشت ،در ابتدای سخنان خود ضمن اهداء سلام ودرود به شهداء و امام شهدا و آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهیر معظم انقلاب، ایام خجسته دهه مبارک فجر را به حضار تبریک گفت  و  افزود از اینکه خدمت عزیزترین قشر از اقشار مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستم بسیارخوشحال می باشم. 
    وی  مردم اصفهان را مردمی متدین و با وفا به نظام و ولایت دانست و گفت این مردم شریف همواره درشرایط سخت به ویژه ایام جنگ سرآمد کشور بودند و تعداد شهدای آن بیانگر این موضوع می باشد.. نامبرده توفیق حضور در جمع ایثارگران اصفهان در این ایام را مایه مباحات خود دانست و گفت یکی از اهداف سفر من به اصفهان ضمن دیدار با شما عزیزان،  اهداء حضوری لوح تقدیر با امضاء جناب آقای مهندس زنگنه وزیر محترم نفت می باشد.
     دبیر ستاد امور ایثارگران وزارت نفت در ادامه ، ساختار این امور در وزارت نفت را توضیح و بیان کرد که بر اساس مصوبه هیئت مدیره شرکت ملی نفت، مصوبات ستاد امور ایثارگران همانند دستورالعمل و مصوبات شرکت ملی نفت دارای اعتبار و قابل اجرا می باشد.
     این مقام مسئول ضمن تشریح مصوبات ستاد ایثارگران گفت: پیگیری ماده 51 با موضوع پرداخت حق ایثارگری که الحمد الله اجرایی گردیده از فعالیت ها این ستاد بوده است. همچنین ایشان از پیشنهاد و پیگیری ستاد برای جذب نیروهای پیمانکاری بر اساس قانون مصوب جذب ایثارگران مجلس شورای اسلامی خبر داد که در صورت جذب نیرو اعمال گردد.
    در پایان دکتر امینی به همراه خانم دکتر امامی لوح تقدیر عزیزان ایثارگر با امضاء مهندس زنگنه مقام عالی وزارت نفت را به آنها تقدیم کردند.

 

امور ایثارگران 12
امور ایثارگران 11
امور ایثارگران 10
امور ایثارگران 9
امور ایثارگران 7
امور ایثارگران 6
امور ایثارگران 5
امور ایثارگران 4
امور ایثارگران 3
امور ایثارگران 2
امور ایثارگران 1

 
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۱,۵۱۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید