سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۲۷

اخبار

اردوی فرهنگی تفریحی شهرستان کاشان و قمصر

پنج شنبه مورخ 28 اردیبهشت کارکنان بهداشت ودرمان همراه خانواده جهت تفریح و گردش به شهر زیبا و تاریخی کاشان و قمصر جهت برگزاری اردویی یک روزه مسافرت کردند.

با همت و پشتبانی مدیریت محترم ، پنج شنبه مورخ 28 اردیبهشت گروه پنجاه و پنج نفری خانواده بهداشت ودرمان اصفهان ساعت 7صبح پس از صرف صبحانه به شهر زیبای کاشان مسافرت نمود و در ساعت 10 صبح بلافاصله پس از رسیدن به این شهر به باغ فین کاشان جهت بازدید از بناها و حمام باستانی  و تاریخی در این باع رفتند.  این همکاران در فضایی بسیار صمیمی ساعت 14 پس از صرف ناهار به شهر زیبای قمصر در 30 کیلومتری جنوب کاشان عزیمت و ساعت 15به آن شهر رسیدند. پس از اسکان گروه در یکی از باغهای زیبای این شهر ضمن استراحت و آشنا شدن با فرآیند گلاب گیری ،مسابقه دارت برگزار گردید و سرکار خانم نوری مقدم بیشترین امتیاز را کسب نمود. در پایان نیز به 9 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهداء گردید و گروه حدود 21 به سلامت به آغوش خانواده برگشتند.
شایان ذکر است قمصر پر از باغ گل است و امکان دیدن مراسم گلابگیری برای گردشگران مهیاست و بهترین زمان برای حضور در مراسم گلابگیری قمصر ساعات اولیه روز ، یعنی زمانی که هنوز آفتاب کاملا گرم نشده است، زیرا  گل هایی که در ساعات پیش از طلوع چیده شده اند تازه ترند و طبیعتا گلاب بهتری از آنها به دست می‌آید. مردم قمصر، مردمی مهماندوست و خونگرم و با حوصله هستند و به گونه‌ای فرایند تهیه گلاب را توضیح می‌دهند که گویی از تکرار این توضیحات خودشان لذت بیشتری می‎برند تا مخاطب.

 

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۹:۱۹
تعداد بازدید : ۱,۳۹۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید