سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۰۷
 

اخبار

عملکرد واحد آموزش وپژوهش در سال گذشته وهمچنین دوران کروناتشریح شد

علوی مهر:در سال گذشته نزدیک به 6 هزار نفر ساعت برای جمعیت تحت پوشش آموزش انجام شده است.
   عباس علوی مهر سرپرست آموزش و پژوهش بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان طی گفتگویی با واحد روابط عمومی فعالیت های این امور را تشریح کرد. نامبرده از ارائه نزدیک به 15هزار نفر ساعت آموزش به کارکنان درسال گذشته خبر داد واضافه کرد:حدود 20درصد این دوره های آموزشی به صورت مکاتبه ای و مجازی صورت گرفته است.

    ایشان ضمن تشکر از همکارای صمیمانه مرکز آموزشهای مداوم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای آموزش گروههای پزشکی ، صدور گواهی نامه و در نظر گرفتن امتیاز بازآموزی برای همکاران را از ویژگی های برگزاری اینگونه دوره ها دانست.

    علوی مهر ضمن اعلام این خبر که در سال گذشته 6 هزار نفر ساعت آموزش برای جمعیت تحت پوشش انجام شده است افزود: موضوعات مختلف از جمله پیشکیری از بیماری های متابولیک ، بیماری های واگیر دار ،  روانشناسی  و بهداشت خانواده در این جلسات آموزشی مطرح گردیده است که اکثراً با همکاری اساتید داخلی انجام شده است. وی متذکر شد ، واحدهای  بهداشت خانواده ، پرستاری خانواده ، پزشکی خانواده و طب صنعتی و HSE در برگزارای این دوره ها همکاری صمیمانه ای با واحد آموزش داشته اند.
    سرپرست واحد آموزش و پژوهش در ادامه بیان کرد: با احتمال ورود بیماری از کشور چین و قبل از شیوع آن در ایران، کادر پزشکی توسط متخصصین بیماری های عفونی و داخلی تحت آموزش قرار گرفتند و سپس به کارکنان خدماتی تنظیفات ، آبدارخانه ها ، حراست ، رانندگان سرویس های ایاب و ذهاب در سطح تمامی شرکتهای نفتی نیز توسط کارشناسان مربوطه آموزش های لازم جهت کنترل و پیشگیری از کووید 19 داده شد.
    ایشان یکی از فعالیت های مهم انجام شده در دوران کرونا را آموزش روشهای گندزدایی به افراد معرفی شده از سوی صنایع و شرکتها دانست تا مکانهای عملیاتی و غیر عملیاتی این شرکتها به طور مرتب و به صورت اصولی گندزدایی گردد. 
     این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: با شروع موج اول بیماری تمام آموزش ها ، بخشنامه ها و دستورالعمل ها به صورت مکاتبه ای برای گروههای مختلف پزشکی انجام و آژمون نیز از آنها گرفته شد.. وی اضافه کرد: با شروع موج دوم بیماری نیز آموزش های مربوطه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به صورت مجازی و از طریق وبینار برگزار می گردد که هماهنگی های لازم در این خصوص انجام گرفته است. 
     ایشان در پایان ضمن بیان این مطلب که تا اطلاع ثانوی برای تمامی گروههای درمانی و غیر درمانی دوره های آموزشی بصورت مکاتبه ای و مجازی برگزار خواهد شد ، از پزشکان ، پیراپزشکان ، داروسازان و دندانپزشکان درخواست کرد برای شرکت در وبینارهای بارگذاری شده توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به آدرس esfahan.ircme.ir مراجعه  و 25 امتیاز سالانه را اخذ نمایند .
 
۳۱ تیر ۱۳۹۹ ۰۹:۴۹
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۱,۱۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید