سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۵۸
 

اخبار

30 میلیارد ریالی پتروشیمی های منطقه ویژه پارس به بیمارستان توحید جم

شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مبلغ 30 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی راساس نیاز بیمارستان توحید جم خریداری و در اختیار بیمارستان قرار گرفت.

مهندس حسنی رئیس شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه ویژه عسلویه ضمن قدردانی از مدافعان سلامت گفت: این روزها کادر درمانی بیمارستان ها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند و رسالت سنگینی در قبال مردم به عهده دارند که در این راستا سلامتی خود را نیز در کفه ی اخلاص گذاشته اند و این باعث آرامش و امنیت روحی و روانی کارکنانی است که در صنعت کار می کنند.

وی با بیان اینکه این تجهیزات مبتنی بر نیازسنجی های کارشناسی در مراکز درمانی منطقه به ویژه در شرایط بحران کنونی، خریداری شده است، گفت: دستگاه تنفس مصنوعی ،مانیتور علایم حیاتی،مانیتور پرتابل علایم حیاتی فول پارامتر 19 اینچ،مانیتور مرکزی،سل کانتر هماتولوژی،ونیتلاتور ثابت،پمپ انفیوژن،دستگاه نوار قلب، دی سی شوک و ویدئو لارنگوسکوپ از جمله تجهیزات خریداری شده برای بیمارستان توحید جم  می باشد.

رئیس شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه ویژه عسلویه یادآور شد: در همین راستا شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس علاوه بر بیمارستان توحید جم تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستانهای عسلویه ،کنگان،دیر،دشتی و خورموج را نیز خریداری نموده است.

دکتر وحید مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ضمن تشکر از شورای راهبری پتروشیمی های منطقه عسلویه در راستای ایفای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی  و کمک به نیازها و ملزومات پزشکی بیمارستان توحید جم، گفت : پیشتر نیز با حمایت و پشتیبانی  مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس در بازسازی اگزوزفن ها و سیستم تهویه بیمارستان توحید جم اقدامات مطلوب و کمک های شایانی از طرف این شرکت انجام شده است.
 
وی ضمن اشاره به اقدامات شورای راهبردی پتروشیمی های عسلویه در راستای پشتیبانی و مشارکت در جریان بیماری کرونا در منطقه و استان گفت: در این شرایط نیاز ما به تک تک این دستگاهها بیشتر از هر موقع دیگر بود و با اضافه شدن این دستگاهها به بیمارستان توحید جم، می توانیم جان افراد بیشتری را نجات دهیم .

 در ادامه دکتر مالکی با اشاره به کمک های سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و شرکت ملی گاز گفت: مبلغ 3.5 میلیارد تومان از سوی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت جهت خرید تجهیزات پزشکی لازم و همچنین با مصوبه شرکت ملی گاز نیز حدود 7 میلیارد تومان به برخی از مشکلات حاد بیمارستان توحید جم اعم از بخش اورژانس ،سیستم های تهویه بیمارستان و دیزل ژنراتور و Ups اتاق عمل بیمارستان توحید جم اختصاص یافته است و اقدامات لازم در حال انجام می باشد.
 
وی  با تاکید بر اینکه موظف هستیم که تجهیزات پزشکی بیمارستان را به عنوان متولی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در منطقه فراهم نماییم ،اظهار داشت : از این همدلی و نگرش مثبت مدیران شهرستان جم و مدیران عامل شرکتهای پتروشیمی،نفت و گاز منطقه پارس جنوبی تقدیر و تشکر می نمایم و امیدوارم که با همدلی و همکاری بیشتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری در کشور عزیزمان باشیم.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در پایان خاطر نشان کرد: از همه مردم و کارکنان جهت پیشگیری از ویروس کرونا، درخواست دارم که پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

در ادامه مراسم حجت السلام و المسلمین محمدی امام جمعه شهرستان جم گفت: از توجه شورای راهبردی پتروشیمی ها به محیط پیرامونی و از اینکه صنعت نفت به مسئولیت اجتماعی خود به نیکویی عمل می نماید تشکر و قدردانی می نمایم.

 امام جمعه شهرستان جم ضمن تشکر از زحمات دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و کادر درمان در مقابله با شیوع کرونا گفت : از پیگیری های دکتر مالکی در این مدت کوتاه در زمینه توسعه بیمارستان چه از لحاظ فیزیکی ، منابع انسانی ، تجهیزات پزشکی و راه اندازی بخش های جدید نیز تقدیر و تشکر می نمایم و امیدوارم هر چه زودتر شاهد عافیت و سلامتی مردم عزیزمان باشیم.

حسینی فرماندار شهرستان جم ضمن تشکر از توجه شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس در خرید تجهیزات پزشکی به بیمارستان توحید جم گفت: از نگاه عالمانه شورای راهبردی پتروشیمی ها در تامین و خرید تجهیزات پزشکی در این بحران کنونی تشکر می کنم و این از برکات خوبی است که شاهد آن می باشیم .

حسینی از دکتر مالکی در جهت توسعه بیمارستان نیز تقدیر کرد و گفت :امیدواریم با این اقداماتی که صورت گرفته شاهد جلب رضایت مردم منطقه در عرصه درمان باشیم.

خبر بوشهر
۲۵ تیر ۱۳۹۹ ۰۹:۵۵
تعداد بازدید : ۳۳,۵۵۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید