سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۵۸

اخبار

برگزاری شورای عالی پزشکی وزارت نفت از طریق ویدئو کنفرانس

پرونده های پزشکی بیماران به خصوص افراد ناتوان و از کارافتاده که امکان بررسی غیر حضوری پرونده های آنها میسر نبود در شورای عالی پزشکی از طریق ویدئو کنفرانس بررسی گردید.
     به گزارش واحد روابط عمومی،روز گذشته و در تاریخ 18 تیر ماه 1399 پرونده های پزشکی افراد به خصوص افراد ناتوان و از کارافتاده که امکان بررسی غیرحضوری پرونده های آنها میسر نبود، در شورای عالی پزشکی از طریق ویدئو کنفرانس مطرح و بررسی گردید.
    این جلسه به منظور جلوگیری و کاهش ابتلاء بیماران و اعضاء شورا به بیماری کووید 19 تشکیل و در آن پروندهایی شامل شاغلین وبازنشسته ها مطرح که امکان بررسی غیر حضوری آنها میسر نبود . قابل ذکر است از ابتدای شروع کرونا برای اولین بار و به صورت آزمایشی ،شورای عالی پزشکی وزارت نفت از طریق ویدئو کنفرانس در سازمان و برای بیماران اصفهان برگزار شد.
    این ویدئو کنفرانس با حضور  دکتر بلوری رئیس  شورا  عالی پزشکی وزارت نفت و سایر اعضاء آقایان دکتر پیروزیان،دکتر ابوتراب و خانمها دکتر گلستانی ،دکتراطیابی دکتر ستاری ، دکتر مرادی در سازمان و همچنین دکتر مختاری رئیس شورای پزشکی اصفهان ، دکتر اشجع ، خانم ها دکتر رجایی و سنبلستانی ازاعضای این شورا ، تشکیل گردید
     در این نشست ویدئویی اعضاء از بیماران سؤال و در صورت نیاز معایناتی نیز انجام شد و شرح حال بیماران توسط پزشکان اصفهان برای شورا تشریح گردید. 
    شایان ذکر است برگزاری اینگونه نشست ها علاوه بر رعایت مسائل بهداشتی، در کاهش هزینه ها و اتلاف وقت بیماران شهرستانی بسیار موثر است و موجب افزایش سطح رضایت آنها می گردد.

 

شورای عالی ویدئو کنفرانسی 4
شورای عالی ویدئو کنفرانسی 3
شورای عالی ویدئو کنفرانسی 2
شورای عالی ویدئو کنفرانسی 1
۱۸ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۱,۳۹۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید