سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۴۱

اخبار

امکان برونسپاری بخش های بلا استفاده در دی کلینیک شاهین شهربررسی شد

دکتر امینی: تجارب گذشته ما در سایر مناطق سازمان در زمینه برونسپاری مثبت بوده و سطح رضایت مندی را افزایش داده است.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان ، روز گذشته جلسه ای با حضور دکتر امینی رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات و دکتر سرافرازیان عضو کمیته راهبردی برونسپاری خدمات و فعالیتهای سازمان با شرکت مسئولین و برخی کارکنان بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان در سالن کنفرانس توحید یرگزار گردید.
    دکتر جهانبخش امینی ضمن تشکر از مجموعه بهداشت ودرمان اصفهان در سه الی چهار ماه گذشته گفت: به حق مجموعه سازمان و مناطق از جمله اصفهان در دوران کرونا ، برای قطع زنجیره انتقال بیماری زحمات زیادی کشیدند و بسیار خوش درخشیدند.
    رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان در رابطه با شایعات مربوط به واگذاری سازمان گفت: بحث واگذاری مطرح نیست و سازمان با تمام توان نسبت به ارائه خدمات به کارکنان محترم وزارت نفت و خانواده معزز آنان ادامه خواهد داد. وی اضافه کرد ما سازمانی تخصصی هستیم  و از نظر سطح سواد و تخصص نیروی انسانی آن در بین سایر شرکتهای نفتی دارای مدارج عالیه می باشیم، ولی شاید به دلیل اینکه تخصص ما فنی نمی باشد ما را یک سازمان فنی ندانسته و  خدماتی محسوب می نمایند. به این دلایل از نظر سمت و رتبه های سازمانی و همچنین ارزشیابی های سالیانه مورد کم لطفی قرار گرفته ایم. 
    ایشان در ادامه از مشکلات سازمان در زمینه تامین نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی به ویژه در راه اندازی دی کلینیک و پلی کلینیک ها سخن گفت و اضافه کرد در حال بررسی برونسپاری واحدهایی در دی کلینیک تخصصی شاهین شهر هستیم . بر همین اساس روز گذشته از دی کلینیک مذکور بازدید و شرایط برونسپاری بخش هایی از این مرکز از جمله بخش جراحی ، اتاق عمل و  ام آر آی را بررسی کردیم.
    این مقام مسئول خواستار همکاری کارکنان در صورت برونسپاری شد و ادامه داد : تجارب گذشته ما در سایر مناطق سازمان در برونسپاری مثبت بوده و سطح رضایت مندی را افزایش داده است.
    دکتر امینی ماموریت دو روزه این سفر را علاوه بر بررسی شرایط برونسپاری ، بررسی دو الی سه پرونده موردی از نظر بازرسی دانست و گفت برای گوش دادن به مشکلات کارکنان و حضور در واحدهای مختلف طبق برنامه زمانبندی قبلی بازرسی ها مجددا در اصفهان حضور پیدا می کنند.
    دکتر سرافرازیان نیز ضمن تشکر ویژه از بهداشت ودرمان اصفهان جهت اجرای صحیح و دقیق پروتکل ها و دستورالعملهای ارسالی از تهران در راستای مقابله با کرونا چه در سطح بهداشت ودرمان و چه در سطح شرکتها و جمعیت تحت پوشش ، اظهار داشت: با توجه به منابع محدود سازمان در حال بررسی هستیم که بخش هایی که بلا استفاده هستند را به بخش خصوصی واگذار و در برابر آن خدمات دریافت کنیم .
    ایشان به تجارب موفق برونسپاری در بخش های درمانی در مناطق تهران، مشهد و شیراز اشاره و بیان کرد در این قسمتها با کمبود نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی روبرو بودیم و بعد از برونسپاری سطح رضایت مراجعین افزایش پیدا کرد. 
    عضو کمیته راهبردی برونسپاری سازمان با تشریح اینکه بودجه ما قبلا بر اساس دریافت سرانه از شرکتها و ارائه درمان مستقیم و غیر مستقیم  بودعنوان کرد: ولی الان مقرر شده در برابر هر خدمتی که ارائه می کنیم بر اساس تعرفه ، بودجه دریافت کنیم . لذا  باید سطح کیفی خدمات درمانی را آنقدر بالا ببریم تا مشتریان اصلی ما مانند بازنشستگان جذب سایر مراکز بیرون سازمان نشوند.
    این مقام مسئول در پایان به ابهامات و سوالات حاضرین در جلسه پاسخ داد.

 

 
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۳۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۶۳۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید