سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۰۳

اخبار

بازگشت فعالیت کلینیک های تخصصی با شرایط خاص/ پذیرش از طریق تماس تلفنی

کلینیک های تخصصی در توحید ، شاهین شهر و سایر مراکز درمانی با شرایط خاص شروع به فعالیت کردند.

     به گزارش واحد روابط عمومی ،در کمیته بحران بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان تصمیم گرفته شد بعد از عید سعید فطر فعالیت تمامی کلینیک های تخصصی  در پلی کلینیک ها و مراکز درمانی با رعایت موارد خاص آغاز و تقریبا به شرایط قبل از شیوع بیماری کرونا بازگردد. 

     دکتر حبیب اله مختاری رئیس پلی کلینیک تخصصی توحید در این زمینه اظهار داشت: در جهت رعایت فاصله گذاری و جلوگیری از ازدحام ، بیماران بایستی قبل از مراجعه به پزشکان خانواده، کلینیک های تخصصی و همچنین پاراکلینیک ها به ویژه آزمایشگاه و دندانپزشکی ایتدا با پذیرش این واحدها تماس گرفته تا به آنها نوبت داده شود.

     وی افزود نمونه گیری آزمایش افراد مشکوک پس از ویزیت بیمار و درخواست آزمایش پزشک برای وی کماکان در قسمت تریاژ و اتاق ایزوله انجام و برای سایر افراد در خود واحد آزمایشگاه توسط کارشناس آزمایشگاه که مجهر به تجهیزات فردی می باشند،انجام می گیرد.

    دکتر مختاری در رابطه با تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از شیوع مجدد کرونا در پلی کلینیک مرکزی گفت: اول اینکه ویزیت متخصصین را محدود تر کرده ایم و حضور پزشک در دو الی سه کلینیک از جمله چشم ، پوست و گوش ، حلق و بینی را به ظرفیت کامل پذیرش نرساندیم .،  دوم اینکه بخش سونوگرافی را از بخش رادیولوژی جدا و به طبقه سوم که دارای فضای فیزیکی بزرگتر و بهتری میباشد انتقال دادیم. ضمن اینکه جهت بیماران پرخطر برای دریافت خدمات تخصصی توسط پزشکان خانواده راهنمایی های لازم صورت می گیرد.

    رئیس پلی کلینیک تخصصی توحید در پایان از پذیرش بیماران اورژانسی و ضروری در بخش فیزیوتراپی با ظریفیت نصف قبل از بحران کرونا خبرداد و از همگان درخواست کرد به هنگام مراجعه به پلی کلینیک ها ضمن همراه داشتن دستکش و ماسک ، رعایت فاصله از دیگران و سایر دستورالعمل های بهداشتی را رعایت فرمایند.

    شایان ذکر است از ابتدای شیوع بیماری، کلینیک های عفونی در دو پلی کلینیک  تخصصی توحید وشاهین شهر با متخصصین مربوطه بسیار فعال بوده و ارائه خدمت می نمودند . از ابتدای سال جاری کلینیک های قلب ، داخلی به آنها اضافه شده و اکنون نیز سایر کلینیک های تخصصی و پاراکلینیک ها به فعالیت روزانه خود مشغول شده اند.

 

توحید

 
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۱۴
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۲,۰۸۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید