سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۵۱

اخبار

آیین تجلیل از جانبازان و فرزندان شهداء در سالن اجتماعات پلی کلینیک توحید برگزار شد

امروز در سالن کنفرانس پلی کلینیک توحید آیین تجلیلی به پاسداشت رشادت ها و فداکاری های جانبازان معزز و همچنین فرزندان شهداء گرانقدر شاغل در بهداشت و درمان اصفهان برگزار گردید.
به گزارش واحد روابط عمومی ، دکتر اثنی عشری رئیس بهداشت و درمان اصفهان با تبریک اعیاد شعبانیه و بویژه ولادت حضرت ابولفضل (ع) به جانبازان و فرزندان شهداء حاضر در جلسه با بیان خاطراتی از زمان حضور خود در جبهه های جنگ رشادت ها و دلاوریهای جانبازان عزیز را یادآور شدند و اظهار داشتند که خیلی خوشحال هستند امروز در جمع این عزیزان حضور دارند.
دکتر وثوقی متخصص محترم داخلی و شهیر بهداشت ودرمان اصفهان که از خود جانبازان و افتخارات شهر اصفهان هستند ضمن تبریک ایام شعبانیه، از همرزم شهید خود دکتر رهنمون خاطراتی تعریف کردند و از چگونگی احداث اولین بیمارستان شیمیایی در پادگان حمید گفتند و در پایان برای همگان آرزوی سلامتی و توفیق کردند .
آقای خامسی پور رئیس امور ایثارگران نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام گرفته در حوزه تحت مسئولیتشان از درمان ، تسهیلات رفاهی و مقررات مربوط به ایثارگران مطالبی را به سمع حضار رساند.
در ادامه هر کدام از جانبازان گرامی ضمن معرفی خود به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس و نحوه مجروحیت خود مطالبی ارائه کردند و به گفتگوی صمیمی با مسئولین پرداختند. فرزندان شهداء گرانقدر حاضر در جلسه نیز مطالبی از نحوه شهادت و ذکر خاطراتی از پدرانشان نقل کردند.
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۲۲:۵۷
تعداد بازدید : ۱,۴۳۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید