سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۳۲

اخبار

ویزیت تصویری و از راه دور بیماران بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان اجرایی شد

پس از اجرای موفق ارائه خدمات مشاوره روانشناختی تلفنی به جمعیت تحت پوشش توسط کارشناسان مرکز مشاوره ، ویزیت از راه دور و تصویری متخصص روانپزشکی نیز با بیماران بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان از ابتدای اردیبهشت ماه اجرایی شده است.

 دکتر رجایی روانپزشک  بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان در این خصوص گفت : با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت نگه داشتن افراد در خانه تصمیم گرفته شد ویزیت بیماران از طریق فضا مجازی و به صورت تصویری انجام شود.

وی تاکید کرد :  این ارتباط تصویری شامل بیمارانی است که قبلاً ویزیت شده و نسبت به مشکلات آنها شناخت کافی هست.

روانپزشک  بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان دلیل بهره مندی از این روش را استفاده حداکثری افراد جامعه در دنیای مجازی برشمرد و گفت: از اوائل اردیبهشت این طرح اجرایی شده است.

دکتر رجایی مزایای این طرح را کاهش رفت و آمد، کاهش حمل و نقل درون شهری ، صرفه جویی در وقت و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس عنوان کرد.

وی به مشکلات ویزیت از راه دور اشاره کرد و گفت : ارتباط با بیماران حتما باید رودر رو باشد و مشکلات مخابراتی  مداوم در ارتباط مجازی وجود دارد و امکان دارد  که ارتباط دوسویه فعال با مشکل مواجه شود.

این پزشک متخصص شروع فرایند روش مذکور را تماس تلفنی با پذیرش ذکر کرد که پس از ثبت مشخصات در نرم افزار سخن توسط این واحد ساعت و روز هفته برای ارتباط مشخص می گردد. ایشان در ادامه افزود: پس از تماس بیمار و طرح مشکلات و تشخیص ، نسخه دارو از طریق نرم افزار به داروخانه ارسال می گردد که دارو نیز  توسط پیک موتوری و یا به یکی از نزدیکان بیمار تحویل داده می شود .

دکتر رجایی در پایان ضمن بیان این مطلب که در تماس های تصویری بازخورد بسیار مثبتی از بیماران دریافت کرده است گفت:  امیدوارم  این روش ارتباطی برای افرادی که مشکل رفت و آمد به مرکز درمانی را دارند حتی پس از پایان بیماری کرونا ادامه پیدا کند

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶
تعداد بازدید : ۱,۳۵۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید