سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۳۶

اخبار

راه اندازی ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی تلفنی به جمعیت تحت پوشش اصفهان

با توجه به شرایط موجود و جهت کاهش ترددهای غیر ضروری به مراکز درمانی از تاریخ 23فروردین مشاوره روانشناسی تلفنی به جمعیت تحت پوشش ارائه می گردد.
  بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان، با توجه به شرایط موجود ، جهت کاهش ترددهای غیر ضروری به مراکز درمانی  به منظور قطع انتقال ویروس کرونا ، از تاریخ 23فروردین مشاوره روانشناسی تلفنی به جمعیت تحت پوشش اصفهان ارائه می گردد.
   از این تاریخ تمامی جمعیت تحت پوشش پلی کلینیک های تخصصی و مراکز درمانی از طریق تلفن همراه می توانند از خدمات مشاوره و روانشناختی همانند  مشاوره خانواده،مشاوره زوج درمان، مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره تحصیلی ،مددکاری، ازدواج و...بهره مند گردند.
    مراجعین می بایست برای هماهنگی نوبت و ارتباط با روانشناسان از ساعت 10 تا 14 و 17تا 20 به شماره 09376882853(خانم شفیعی) پیامک ارسال نمایند.
    این مرکز همچنین علاوه بر مشاوره های فوق الذکر ،آمادگی دارد مشاوره روان درمانی و روانشناسی جهت کاهش استرس و اضطراب ناشی از بحران کرونا به شخص مبتلا و اطرافیان ارائه نماید.
  شایان ذکر است مرکز خدمات مشاوره و روانشناختی صنعت نفت اصفهان از سال 1380  با کارشناسان مجرب مشغول انجام وظیفه و ارائه خدمت به خانواده بزرگ نفت می باشد.
 
۲۳ فروردین ۱۳۹۹ ۱۲:۵۴
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۱,۵۳۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید