سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۴۲

اخبار

پرستار نمونه اصفهان:در طول دوران حرفه ای که داشتم تمام سعی ام بر آن بوده حال بیمارانم هنگام بازگشت بهتر از زمان مراجعه باشد.

با کمک همکاران و مسئولین توانستیم در شاخص های پرستاری خانواده رتبه یک تا پنج مناطق را کسب کنیم و خدمات پرستاری اورژانس در مراکز سلامت خانواده را با کمک واحد انفورماتیک کد و تعرفه گذاری نمائیم.
     پوران امیری پور کارشناس پرستاری با 28 سال سابقه در مناطق مختلف سازمان، به عنوان پرستار نمونه سال 1398 اصفهان انتخاب گردید.  نامبرده در 1389 از منطقه ماهشهر به اصفهان منتقل و حال حاضر سرپرست پرستاران پلی کلینیک تخصصی توحید می باشد. این پرستار نمونه طی گفتگویی با واحد روابط عمومی مطالب ارزشمندی بیان کرد که در ادامه نظر شما را با آن جلب می کنم.
     امیری پور در ابتدا بیان کرد : در طول مدت خدمتم دوبار انتقالی گرفتم و هر بار سعی کردم از اولین روز کاری ام تجربیات قبلی را بکار گرفته و نقاط قوت خود را ارتقاء و نقاط ضعف را برطرف نمایم و با خود می گفتم این فرصت جدیدی است که به من داده شده و باید از آن بهترین بهره را ببرم .
    وی ادامه داد زمانی که این شغل را انتخاب کردم هیچ شناختی از این حرفه نداشتم و بر اساس خصوصیات فردی و شخصیتی که داشتم خیلی زود با این شغل سازگار شدم و به مرور زمان دریافتم فقط این سازگاری کافی نیست و شغل پرستاری محدود به مراقبت از بیمار نمی باشد.
   ایشان گفت:  همکاران پرستاری که با عشق و علاقه وظایف خود را انجام می دهند، افق های گسترده ای پیش روی آنها پدیدار می شود و به قله های ترقی نائل می گردند. وی همچنین اضافه کرد: بنده در طول دوران حرفه ای که داشتم تمام سعی ام بر آن بوده حال بیمارانم هنگام بازگشت بهتر از زمان مراجعه باشد.
    این همکار ارجمند اظهار داشت: جامعه ما نیاز به بازنگری در فرهنگ خود دارد تا نگاه مثبت به شغل پرستاری ایجاد شود. به طور یقین انتخاب حرفه پرستاری به عنوان یک منبع درآمد و دید مادی به این حرفه  ، اثرات جبران ناپذیری بر پیکره بهداشت ودرمان خواهد داشت. باید در این فرهنگ سازی تأکید شود که تیم پزشکی همانند یک زنجیر متصل به هم هستند که همه رشته ها مانند  پرستاری ، مامایی،پزشکی آزمایشگاه و... حکم حلقه های آن زنجیر را دارند و هر کدام به نوبه خود مهم و با ارزش هستند. در حال حاضر پرستاری از حقوق مادی و معنوی خوبی برخوردار نیست .امیدوارم روزی برسد که با رشد دانش و فرهنگ جامعه حرفه پرستاری به جایگاه واقعی خود دست یابد و ارتقاء ارزش های این شغل باعت جذب علاقمندان واقعی آن شود .
    خانم امیری پور از حمایت و پشتیبانی مدیران و همکاران بهداشت ودرمان اصفهان قدردانی کرد و افزود با کمک آنها توانستیم در شاخص های پرستاری خانواده رتبه یک تا پنج مناطق را کسب کنیم و خدمات پرستاری اورژانس در مراکز سلامت خانواده را با کمک واحد انفورماتیک دارای کد و تعرفه گذاری نمائیم.
    ایشان در پایان خاطر نشان کرد که اگر تاکنون موفقیتی کسب کردم ، آن را مدیون گذشت و بردباری همسرم می دانم که ضمن حمایت های همه جانبه هیچ وقت اجازه نداد نگرانی های فرزندان و خانه، خللی در کارم ایجاد نماید.
    به امید روزی که به علت مشکلات مالی و نبود امکانات و نیروی متخصص شاهد درد و رنج انسانها نباشیم.
 
۷ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۴۳
تعداد بازدید : ۱,۲۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید