سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۵۰

اخبار

با سفر به 23 شهرستان تحت پوشش ، فعالیتهای مراکز طرف قرارداد از نظر کیفی بررسی شدند.

دکتر کامران:به تمامی مراکز طرف قرارداد بیمارستانی ، درمانگاهی،دندانپزشکی ، داروخانه ها و مراکز پاراکلینیک شهرستانهای سه استان اصفهان،چهار محال و بختیاری و یزد مراجعه و نظارت انجام شد
  دکتر رضا کامران ناظر کیفی مراکز طرف قردارد بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان طی گفتگویی با واحد روابط عمومی اظهار داشت: طی شش ماه گذشته به 23 شهرستان سفر کرده و از نزدیک بر فعالیت های مراکز طرف قرارداد نظارت انجام شده است..
     نامبرده با بیان این نکنه که در این بازدید ها به تمامی مراکز طرف قرارداد بیمارستانی ، درمانگاهی،دندانپزشکی ، داروخانه ها و مراکز پاراکلینیک شهرستانهای سه استان اصفهان،چهار محال و بختیاری و یزد سرکشی و ضمن بررسی اسناد پزشکی موجود با فرآیند کاری آنها آشنا و از پذیرش، کیفیت ارائه خدمات ، خدمات بستری و در مجموع سهولت دسترسی و رضایت بیماران اطلاع حاصل گردید.
    دکتر کامران از گفتگو با پزشکان معتمد در این سفرها خبر داد و ادامه داد: به نظر اینجانب بایستی از این همکاران حمایت بیشتری صورت گیرد و شرح وظایف آنها شفاف و بازنگری شود .به نحوی که نگاه آنها به بیماران سلامت نگر و در راستای اقدامات پیشگیری قدم برداشته شود.
    ایشان در ادامه گفت: بهتر است که پزشکان معتمد نیز نرم افزاری مشابه نرم افزار سخن در اختیار داشته و پرونده بیماران الکترونیکی باشد ، ولی با توجه به محدودیتها و جمعیت کم در شهرستانها به نظر اینجانب باید پرونده های غیرالکترونیکی هر بیمار در مطب این همکاران تشکیل تا ضمن نظارت بر پیگیری درمان ، وضعیت بیماری و سلامت جمعیت تحت پوشش تعیین و موجب افزایش سطح سلامت گردد.
    این مقام مسئول اضافه کرد با توجه به تنوع داروها به ویژه داروهای تجاری و تنوع قیمت ها  پیشنهاد میدهم فارماکوپه موجود بازنگری تا از سوء استفاده احتمالی مراکز طرف قرارداد جلوگیری گردد. ضمناٌ نامبرده بر لزوم اندیشیدن تمهیداتی برای نظارت بر مصرف داروهای خاص و دارای مجوز شورای پزشکی شدند.
    دکتر کامران در انتها افزود در ارتباط با عقد قرارداد با مراکز بویژه در شهرستانها باید یک چارچوبی با شاخص های مشخص از طرف سازمان مانند جمعیت تحت پوشش تعیین گردد .
 
۲۱ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۲۶
تعداد بازدید : ۱,۰۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید