سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۲۲

اخبار

خدمات بهداشتی و درمانی در استان یزد زیر ذربین رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان

جلسه مشترک مدیران شرکتهای نفت و گاز استان یزد با حضور رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان و رؤسای خدمات پشتیبانی ، ستاد طب صنعتی و بهداشت و امورقرارداد های درمانی آن منطقه جهت بررسی مشکلات کارکنان در سالن کنفرانس شرکت گاز استان یزد برگزار شد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ، مهندس میدانشاهی مدیر عامل شرکت گاز استان یزد ضمن خیر مقدم به بیان مشکلات پرداخت و اعلام امادگی کرد که با توجه به وضعیت نامناسب فیزیکی  ساختمان فعلی بهداشت ودرمان یزد ، در قبال تجهیز و اختصاص نیروی انسانی از طرف بهداشت ودرمان ،یک ساختمان جدید برای این امر اختصاص دهد.
مدیر عامل گاز استان یزد از تفاوت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی یزد و سایر مناطق سازمان ابراز ناراحتی کرد و در پایان خواستار حضور پزشک ، کارشناس تغذیه و روانشناس در مرکز درمانی یزد شد.
 مهندس انتظاری مدیر پخش فرآورده های نفتی یزد از اعزام گروه پزشکی برای معاینات غربالگری جوانان 8-18 سال تقدیر و تشکر کرد و همچنین از  خدمات درمانی ارائه شده در مراکز طرف قرارداد اظهار رضایت کرد.
رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت  اصفهان درباره مشکلات مطرح شده گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مشکلاتی که در اختیار منطقه اصفهان می باشد را مرتفع نمائیم.
وی در ارتباط با افزایش تعداد مراکز طرف قرارداد گفت : با توجه به اینکه با  بیمارستان و مرکز جراحی مورد اشاره  قبلاً قرارداد داشته  و لغو قرارداد از طرف آنها بوده هر چه سریعتر وارد مذاکره و  نسبت به عقد قرار داد مجدد اقدام خواهیم کرد.
دکتر امامی در پاسخ به درخواست کارشناس تغذیه و روانشناس بیان داشت :  از نظر مقررات پرداخت هزینه مشاوره تغذیه ممنوع بوده و هزینه مشاوره روانشناس نیز بر اساس ضوابط خاص می باشد،  وی پیشنهاد کرد  از مدل مرکز مشاوره طرف قرارداد اصفهان که با پرداخت سرانه توسط شرکتها و با مدیریت بهداشت ودرمان اداره می گردد،  استفاده کنند.
ایشان افزود : در برگزاری جلسات آموزشی برای آشنایی و افزایش سطح اکاهی  و رفع نیاز کارکنان یزد نیز آمادگی همکاری با ادارات آموزش  شرکتهای مستقر در یزد می باشیم.
 این مقام مسئول ادامه داد: به دنبال اعزام گروه پزشکی و  انجام موفقیت آمیز  طرح جوانه ها  در شرکت پخش فرآورده های نفتی یزد، در صدد هستیم برای ارتقاء سطح سلامت کارکنان برنامه های غربالگری از جمله  طرح جوانه ها ،  طرح سلامت دهان و دندان و .. را ادامه دهیم.


مدیران یزد 6
مدیران یزد 5
مدیران یزد 4
مدیران یزد 3

مدیران یزد 1

۲۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۴۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۲۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید