سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۵۸

اخبار

همزمان با نگرانی از شیوع بیماری آنفلونزا

جلسات آموزشی ویژه بیماری آنفلونزا برگزار شد.

جلسات آموزشی ویژه بیماری آنفلونزا و راههای پیشگیری از ابتلاء به آن برای جمعیت تحت پوشش و کادر درمانی برگزار گردید
     به گزارش واحد روابط عمومی،نظر به اهمیت افزایش سطح آگاهی جمعیت تحت پوشش از مخاطرات بیماری آنفلوآنزا و در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری در بین آحاد مردم، اقدامات مهمی در  جلسه کمیته سلامت از جمله برنامه های آموزشی تصویب و اجرا گردید. 
    از برنامه های اجرا شده ، برنامه آموزشی تریبون آزاد در سالن انتظار پلی کلینیک تخصصی توحید بود که با استقبال مراجعین مواجه شد.
    در این تریبون ها ، به مدت یک هفته روزانه به مدت نیم ساعت ابتدا سخنرانان مطالب مهمی از جمله آشنایی با بیماری ، راههای پیشگیری و همچنین نقش رعایت بهداشت فردی در این بیماری را برای شرکت کنندگان تشرح کردند.
    این همکاران پزشک در ادامه ضمن بیان علائم و عوامل آنفلونزا ،گروههای در معرض خطر این بیماری را معرفی و  نقش و چگونگی دریافت واکسیناسیون را برای همه بویژه این گروه تشریح کردند.
     این سخنرانان سپس به سئوالات  مطرح شده توسط مراجعین به طور مبسوط  پاسخ های لازم را ارائه کردند.
     از دیگر برنامه های آموزشی اجرا شده در هفته اخیر می توان به برگزاری جلسه آموزشی برای پزشکان و پرستاران توسط دکتر اشجع متخصص بیماری های عفونی در پلی کلینیک تخصصی شاهین شهر اشاره کرد.
    ضمناً جلسه آموزشی برای مراجعین  مرکز شاهین شهر و سایر مراکز درمانی نیز توسط پرستاران محترم این مراکز  اجرا گردید.
   شایان ذکر است در همین راستا و علاوه بر جلسات فوق الذکر، تعدادی پوستر به تمامی مراکز  درمانی و صنایع تحت پوشش جهت استفاده کارکنان ارسال گردید 

   همچنین ضمن ارسال پیامک "توصیه های پیشگیری" به جمعیت تحت پوشش ، دیسکت های فشرده حاوی پوستر ،پمفلت و متن های پیامکی به مدیران شرکت های نفتی اصفهان جهت آگاهی سازی کارکنان خود از جمله اقدامات دیگر اگاهی دهنده بود که انجام گردید.

جلسات آموزشی آنفلونزا
جلسات آموزشی آنفلونزا 4
جلسات آموزشی آنفلونزا 3
جلسات آموزشی آنفلونزا 2
جلسات آموزشی آنفلونزا 1
آنفلونزا
آنفلونزا

۱۸ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۴۲
تعداد بازدید : ۱,۰۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید