سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۲۰

اخبار

شانزدهمین نشست مدیران شرکتهای نفتی اصفهان به میزبانی بهداشت ودرمان برگزار شد

شانزدهمین نشست مدیران شرکتهای نفتی اصفهان در سالن کنفرانس توحید برگزار و در آن ضمن تشریح فعالیت های خود در مسائل مختلف به بحث و گفتگو پرداختند.
    به گزارش واحد روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان؛ نشست دوره ای مدیران صنایع نفت اصفهان با حضور مدیران ارشد و میانی صنایع به میزبانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان برگزار گردید 
    در این جلسه ابتدا دکتر نومهر امامی رئیس بهداشت ودرمان اصفهان ضمن خیر مقدم به حضار، گزارشی از طرح های عملیاتی،پزشک خانواده و دندانپزشکی خانواده ارائه نمود. وی همچنین در ادامه توضیحاتی از بیماران مزمن و میزان کنترل این بیماری در جمعیت تحت پوشش برای حضار بیان کرد.
   ایشان با بیان اینکه در سطح استان در میان سایر بیمه های درمانی تنها سازمانی هستیم که با توجه به استقرار پزشکی خانواده و نرم افزار سخن قادر هستیم ضمن دستیابی به اطلاعات بیماران مزمن تحت پوشش ، آنها را تحت کنترل مناسبتری داشته باشیم افزود : جهت کاهش نوبت  انتظار در کلینیک های تخصصی اقداماتی در حال انجام است و با انجام طرح سلامت دهان و دندانپزشکی خانواده امید است در آینده نزدیک زمان انتظار این خدمات نیز کاهش یابد.
    دکتر امامی با اشاره به مراحل پایانی و تکمیل پروژه پلی کلینیک تخصصی هزار جریب اضافه کرد:این منطقه با هماهنگی های لازم در ستاد سازمان در صدد است تا بیمارستان شاهین شهر را راه اندازی نماید.
     رئیس بهداشت ودرمان ضمن تشریح فعالیت های مرکز مشاوره و اهمیت آن در سلامت شاغلین و خانواده ها، خواستار حمایت و پشتیبانی شرکت ها  از این مرکز شد. وی در ادامه از شرکتهایی که مراکز سلامت کار در آنها مستقر است درخواست نمود که همانند گذشته همراهی نموده و به تعهدات خود در قبال خدمات ارائه شده عمل نمایند.
     این مقام مسئول در واکنش به اظهارات حاکی از تشکر مدیر محترم منطقه عملیات انتقال گاز مبنی بر آثار مثبت بازدید رئیس بهداشت و درمان و هیئت همراه از ایستگاه های انتقال گاز و رفع مشکلات درمانی کارکنان آن مجموعه ها ، اظهار داشت این بازدید ها ادامه خواهد داشت و تلاش خواهیم کرد این بازدیدها در مراکز انتقال نفت زیر مجموعه خطوط لوله و مخابرات نیز طبق برنامه ریزی و به صورت دوره ای انجام گردد. 
دکتر امامی در ادامه ضمن تشریح اقدامات انجام شده برای بیمه تکمیلی نیروهای پیمانکاری ، از سایر مدیران شرکتها درخواست کرد که با همکاری همدیگر و پس از طی کردن مراحل قانونی، یک بیمه گذار را انتخاب تا بتوان با توجه به افزایش آمار نیروهای پیمانکاری از تسهیلات بیمه گذار منتخب بهره مند شد. 
    شایان ذکر است بعد از صحبت های خانم دکتر امامی کلیپی از فعاالیت های سلامت خانواده و بسته های خدماتی ارائه شده به جمعیت تحت پوشش نمایش داد شد که مورد تشویق شرکت کنندگان قرار گرفت.
   در ادامه هر کدام از مدیران ضمن گزارشی از فعالیت های زیر مجموعه خود ، مسائل و نقطه نظراتی را مطرح  و به بحث و تبادل نظر پرداختند و تصمیماتی در این خصوص گرفته شد. 
 
۱۱ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۱۴
نشست مدیران صنایع نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۹۴۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید