سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۰۰

اخبار

فعالیت های ستاد اقامه نماز منطقه اصفهان در.شش ماهه اول سال

خامسی پور:به فضل الهی تا کنون سه دوره کامل قرآن توسط کارکنان ختم شده است.

علاوه بر روخوانی و آموزش قرآن ،برنامه های آموزشی دیگر مانندآداب،احکام و اسرار نماز و پاسخگویی به سؤالات شرعی و شبهات نمازگزاران توسط امامان جماعت در روزهای هفته اجرا می گردد.
     به گزارش واحد روابط عمومی ، مجتبی خامسی پور دبیر ستاد اقامه نماز بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان طی گفتگویی با این واحد اهم فعالیتهای این ستاد را در شش ماهه اول سال 98تشریح و اظهار داشت ،علاوه بر برگزاری منظم و بدون وقفه نماز جماعت در پلی کلینیک تخصصی توحید و ستاد مرکزی تلاش کردیم برنامه های فرهنگی و مذهبی را برای کارکنان به نحو احسن اجرا نمائیم.
    وی از جمله این برنامه های فرهنگی را تلاوت قرآن مجید روزانه بعد از نمازظهر و عصر در ستاد مرکزی و پلی کلینیک توحید ذکر کرد و گفت به فضل خداوند تاکنون سه مرتبه ختم کامل قرآن مجید داشتیم و به تازگی دور چهارم را شروع کردیم. ایشان یادآور شد که در روزهای یک شنبه هر هفته همخوانی قرآن توسط نمازگزاران با امام جماعت اجرا  و آموزش تجوید و روخوانی قرآن نیز در شش ماه اول سال برای علاقه مندان انجام شده است.
    خامسی پور افزود برنامه های آموزشی دیگر از جمله آداب،احکام و اسرار نماز و پاسخگویی به سؤالات شرعی و شکیات توسط امامان جماعت در سایر روزهای هفته از برنامه های آنها می باشد. 
    دبیر ستاد اقامه نماز در ادامه خاطر نشان کرد، در تمام مناسبت های ملی و مذهبی در نمازخانه ها علاوه بر آذین بندی و نصب پرچم و بنر ، برنامه سخنرانی،مداحی و مولودی خوانی به ویژه در بین دو نماز ظهر و عصر داریم و اضافه کرد در مراسم های خاص مانند محرم علاوه بر اجرای مداحی و سخنرانی، زیارت پرفیض عاشورا هر روز صبح در دهه اول محرم روزانه  خوانده می شود که خوشبختانه همکاران استقبال خیلی خوبی از برنامه ها دارند.
    ایشان با بیان اینکه همکاری و هماهنگی بسیار خوبی بین ستاد اقامه نمار و دفتر ارتباطات حوزوی منطقه دو کشوری برقرار است، گفت: ائمه جماعات و اینجانب مرتب در کارگاههای دانش افزایی برگزار شده توسط دفتر مذکور شرکت می کنیم و همچنین برنامه های اعلام شده آن امور را اجرا می نمائیم.
    این مقام مسئول در پایان ضمن اعلام اینکه امامان جماعت، رابطه خوب و صمیمی با همکاران دارند و جتی خارج از وقت نماز با آنها به گفتگو می نشینند و به سوالات شرعی انها پاسخ داده و راهنمای مشکلات اجتماعی آنها نیز می باشند ؛ متذکر شد که ستاد اقامه نماز و روحانیت برای ایجاد انگیزه و جلب مشارکت بیشتر کارکنان برای شرکت در نماز جماعت و سایر برنامه های مذهبی فعالیت وافری انجام می دهند.
 
۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۵۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۶۴۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید