سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۴۶

اخبار

برگزاری همایش پیاده روی و تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان به مناسبت هفته سلامت

مدیریت بهداشت ودرمان اصفهان همزمان با هفته سلامت و اهمیت تحرک بدنی،تفریحات سالم و فعالیت گروهی اقدام به برگزاری همایش پیاده روی با شرکت بازنشستگان و شاغلین خود از ضلع شمالی پل خواجو تا پل بزرگمهر و بلعکس نمود و در ادامه گردهمایی نیز با حضور این عزیزان در سالن اجتماعات سازمان بهزیستی استان برگزار شد.
امروز پنج شنبه مورخ 31 فروردین 96 مدیریت بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان همزمان با هفته سلامت  که  شعار امسال آن" زندگی سالم ،با نشاط و امید" نامگذاری شده است و همچنین به منظور ارج نهادن به تحرک بدنی،تفریحات سالم و فعالیت گروهی اقدام به برگزاری همایش پیاده روی با شرکت بازنشستگان و شاغلین خود از ضلع شمالی پل خواجو تا پل بزرگمهر و بلعکس نمود و در ادامه نیز ، گردهمایی با حضور این عزیزان در سالن اجتماعات سازمان بهزیستی استان برگزار شد.
این مراسم که جلوه های زیبایی از عاطفه و هیجان در دیدارهای  صمیمانه ومتقابل بازنشستگان پس از سالها دوری را  به نمایش گذاشت ساعت ده صبح با تلاوت قرآن مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید. سپس آقای دکتراثنی عشری رئیس بهداشت و درمان اصفهان  ضمن خوش آمد گویی به حضار و تبریک سال جدید و ایام رجبیه از ضرورت ارتباط سازمانی کارکنان حتی پس از بازنشستگی گفتند و به  اهمیت استفاده از تجربیات این عزیزان در بهره وری و الگو سازی کارکنان شاغل و جوانترها تاکید نمودند. ایشان در ادامه اعلام کردند آماده هرگونه همکاری با بازنشستگان گرامی جهت ارتباط بهتر و مداوم با این بهداشت ودرمان می باشند.  ایشان همچنین پیشنهاد کردند تا این عزیزان یک گروه گوچک تشکیل دهند تا ارتباط با کل این پیشکسوتان تسهیل تر و مطالبات آنها پی گیری گردد. در پایان دکتر اثنی عشری برای همگان توفیق و سلامتی از خداوند بزرگ نمودند . در ادامه این جلسه گروه موسیقی پژواک به هنرنمایی پرداخت  و  پس از آن مدیریت بهداشت ودرمان اصفهان از همکارانی که سال گذشته به کسوت بازنشستگی نائل شدند با اهداء لوح تقدیر و هدیه قدردانی و تشکر کرد . همچنین به ده نفر از شرکت کنندگان در پیاده روی نیز هدایایی اهداء گردید .
در پایان این جلسه کلیپ مربوط به درگذشتگان و کارکنان بازنشسته با عنوان در گذر زمان پخش گردید که مورد استقبال همگان قرار گرفت و  سپس شرکت کنندگان با ذکر خاطرات از دوران کاری خود لحظات به یاد ماندنی را به یادگار گذاشتند.
۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ۱۵:۲۷
تعداد بازدید : ۱,۰۵۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید