سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۵۴

اخبار

گرامیداشت روز آزمایشگاه و تقدیر از کارکنان این بخش

همزمان با فرارسیدن سی ام فروردین سالروز ولادت حکیم فرزانه جرجانی و روز آزمایشگاه از همکاران تلاشگر این حوزه قدردانی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی،همزمان با فرارسیدن سی ام فروردین سالروز ولادت حکیم فرزانه سید اسماعیل‌ جرجانی و روز آزمایشگاه، همکاران آزمایشگاه های طبی مراکز درمانی و سلامت کار به پلی کلینیک تخصصی مرکزی توحید دعوت شدند تا در نشستی صمیمی با رئیس بهداشت ودرمان ، معاونت سلامت و معاونت خدمات پشتیبانی ، ضمن ارائه گزارش عملکرد ، مشکلات و مسائل حوزه کاری خود را با آنها در میان بگذارند. در این جلسه که از ساعت 13.30 به مدت دو ساعت طول کشید دکتر اثنی عشری ضمن تبریک روز آزمایشگاه ،تقارن آن را با هفته سلامت به فال نیک گرفتند و از حضار به خاطر زحمات و عملکردشان در سال گذشته تشکر کردند . ایشان در ادامه ضمن اشاره به جابجایی آزمایشگاه مرکز شاهین شهر به پلی کلینیک آماده افتتاح آن شهر تا یکماه دیگر گفتند: در مرحله اول با همین امکانات و تجهیزات جابجایی صورت می گیرد و در صورت لزوم در ارتقاء آن اقدام می کنیم. رئیس بهداشت ودرمان اصفهان در پایان صحبتهای خود از زحمات آقای صالحی پور مسئول قدیم آزمایشگاههای طبی تشکر و برای آقای کاویان در مسئولیت جدید آرزوی توفیق نمودند.
دکتر ترحمی نیز در ادامه ضمن تبریک روز آزمایشگاه و اعیاد رجبیه و شعبانیه اظهار داشتند نیروی انسانی شاغل در آزمایشگاه طبی از نظر علمی قوی و کارشناسان و متخصصین توانمندی در این حوزه فعالیت می کنند و یادآور شدند تمامی رشته ها و بخش ها حتما دارای مشکلات و کمبودهایی از جمله کمبود نیروی انسانی هستند که ما در صدد رفع آنها می باشیم .
دکتر رحیم زاده نیز به کارکنان زحمت کش در این عرصه تبریک گفتند و اظهار امیدواری کردند همانند گذشته نکات مربوط به اثربخش و کنترل کیفیت به نحو احسن ادامه پیدا نماید .
سید سعید کاویان رئیس آزمایشگاه های طبی نیز ضمن تبریک روز آزمایشگاه به همکاران خود گفت به حول و قوه الهی ،حمایت مدیریت و تلاش و دلسوزی همکاران مجرب خود توانستیم در کنار افزایش کمی آزمایشات بر کیفیت آنها نیز همت گماریم  .ایشان در ادامه با اظهار رضایت از جایگزینی دستگاه جدید JOKOH ژاپنی با دستگاه قدیمی ،گفت: با وجود این دستگاه ازمایشات یونهای سدیم و پتاسیم با دقت و صحت بیشتری در مرکز توحید انجام و گام مؤثری در رضایت پزشکان متخصص و مراجعین برداشته ایم. ایشان در پایان عنوان کرد: در قسمت کنترل کیفی ضمن بازنگری در دستورالعملهای اجرایی و کنترل دقت و صحت دستگاهها و ایجاد مستندات در هربخش موفق شدیم در ارزیابی کنترل کیفی خارجی جزء رتبه های برتر آزمایشگاههای استان قرار بگیریم.
در ادامه جلسه خانم قاسمی نژاد نیز گزارش عملکرد و اقدامات فنی و کنترل کیفی واحد آزمایشگاه طبی مرکزی توحید را به طور مبسوط قرائت کردند . 

قابل ذکر است در طول این نشست صمیمی کلیه همکاران آزمایشگاه به طرح مسائل و پیشنهادات خوب و مؤثری در راستای ارتقاء سطح رضایت مندی بیماران ، جلب اعتماد متخصصان ، مدیریت هزینه ها و تجهیزات مورد نیاز پرداختند که مورد توجه مدیریت قرار گرفت .

  در پایان این جلسه نیز این عزیزان به دلیل زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیر خود هدایایی به رسم یاد بود از دست دکتر اثنی عشری و معاونین ایشان دریافت نمودند .













۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ۲۳:۵۷
تعداد بازدید : ۱,۴۴۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید