سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۴۱

اخبار

بازدید رئیس بهداشت ودرمان اصفهان از مرکز درمانی یزد و حضور در جلسه مدیران صنایع نفت استان یزد

دکتر نومهر امامی به همراه معاونت سلامت ،رئیس ستاد طب صنعتی و بهداشت و کارشناس طب صنعتی روز چهار شنبه مورخ 3 بهمن ضمن بازدید از مرکز درمانی یزد در جلسه مدیران صنایع نفت یزد شرکت کردند.

 به گزارش واحد پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان، دکتر نومهر امامی رِئیس بهداشت و درمان به همراه دکتر ترحمی معاونت سلامت ،دکتر نیازی اصفهانی رئیس ستاد طب صنعتی و بهداشت، مختاری کارشناس طب صنعتی و عارف منش مسئول مرکز درمانی یزد ضمن بازدید از مرکز درمانی یزد در جلسه مشترک با مدیران صنایع نفت یزد شرکت کردند. 

در این جلسه که مدیران شرکتهای گاز ،پخش فرآورده های نفتی ، نماینده صندوق های بازنشستگی و رئیس مرکز انتقال نفت یزد حضور داشتند،پس از عرض خیر مقدم به مسئولین بهداشت ودرمان اصفهان، هر کدام مشکلات درمانی و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.

دکتر امامی در این جلسه با بیان اینکه شاغلین صنعت نفت در هر جای ایران لیاقت دریافت بهترین های خدمات بهداشتی ودرمانی را دارند، افزود: بیمارستانهای یزد مراکز ارجاع خیلی از بیماران کشور هستند و می بایست از این ظرفیت برای همکاری با آنها و انعقاد قرارداد استفاده کنیم.

 

ایشان با توجه به گلایه های حضار مبنی بر لغو قرارداد بیمارستان مرتاض ، کمبود داروخانه های طرف قرارداد و دندانپزشکی اظهار داشت: بیمارستان مذکور یک طرفه قرارداد خود را لغو کرده که به کارشناسان مربوطه در این خصوص و سایر موارد درخواستی عقد قرارداد دستورات لازم داده می شود.

دکتر امامی در ارتباط با معاینات طب صنعتی نیز گفت: اعتقاد ما انجام با کیفیت معاینات دوره ای است که با توجه به حضور دو روزه پزشک در مرکز درمانی یزد و با برنامه ریزی که انجام خواهد گرفت احتمال اعزام اکیپ برای انجام معاینات از اصفهان بررسی و در صورت امکان انجام خواهد شد. نامبرده با اظهار اینکه باید بین صنعت  و بهداشت ودرمان تعامل بسیار مثبت برقرار گردد تا با همکاری همدیگر  و با استفاده از کارشناسان تغذیه و ورزش، برای شاغلین محترم نفت و گاز رژیم غذایی سالم  توصیه و برای تحرک بدنی انها نیز برنامه های ورززشی ارائه نمایند .


بازدید یزد 3
بازدید یزد 2
بازدید یزد 1

۷ بهمن ۱۳۹۷ ۰۸:۳۳
تعداد بازدید : ۴,۸۰۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید