سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۲۷

اخبار

مشارکت طب صنعتی و بهداشت در مانور بزرگ واکنش در شرایط اضطراری انبار پخش شهید منتظری

مشارکت طب صنعتی و بهداشت در انجام مانور بزرگ واکنش در شرایط اضطراری با رویکرد پدافندی در انبار شهید محمد منتظری اصفهان

 به گزارش واحد روابط عمومی ، یک شنبه مورخ 6 آبان ماه ساعت 10.30 صبح مانور بزرگ با فرض آتش سوزی در اثر انفجار نفتکش در انبار نفت شهید منتظری برگزار شد. بر اساس سناریوی تعریف شده از قبل ، در این مانور  فرماندهی عملیات  امداد و نجات با دکتر محمد نیازی اصفهانی بود و مرکز سلامت کار  این واحد صنعتی به همراه سایر نیروهای امدادی از جمله پزشک،پرستار، کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای حضوری فعال و چشمگیر داشتند.

    بنابر اعلام دکتر نیازی اصفهانی برگزاری این مانور، تمرین بسیار مناسبی برای کارشناسان مذکور در مواجهه با حوادث احتمالی در آینده بوده است. رئیس ستاد طب صنعتی و بهداشت همچنین در ادامه اظهار داشت: با عنایت به اینکه در حین برگزاری مانور ، ابعاد مختلف اجرای امداد و نجات و فعالیت های افراد شرکت کننده ارزیابی و بررسی می گردد، این امکان را برای ما فراهم نمود که نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی و برای رفع نواقص تلاش نماییم.

شایان ذکر است در این مانور مدیر کل مدیریت بحران استان ، اعضای کمیته بحران و پدافند غیرعامل شهرستان شاهین شهر همراه با مسئولین ایمنی و آتش نشانی پالایشگاه ، خطوط لوله و مخابرات و پتروشیمی نظاره گر روند اجرای مانور بودند .


مانور انبار پخش 5
مانور انبار پخش 4
مانور انبار پخش 3
مانور انبار پخش 2
مانور انبار پخش 1
مانور انبار پخش

۸ آبان ۱۳۹۷ ۱۴:۲۹
تعداد بازدید : ۱,۵۱۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید