سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۰۳

اخبار

برگزاری جشن باشکوه بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب در شهرک شهید منتظری

به مناسبت دهه مبارک فجر و بزرگداشت سی وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مراسم جشن باشکوهی در باشگاه شهرک شهید محمد منتظری با حضور کارکنان و خانواده آنان برگزارشد.

به گزارش واحد روابط عمومی،مراسم بزرگداشت  ایام مبارک دهه فجر  و سی وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جمعه شب مورخ 21 بهمن در باشگاه شهرک شهید محمد منتظری با حضور کارکنان و خانواده محترم آنان برگزار گردید. در این مراسم که با اجرای برنامه های  متنوع ، شاد  و فرهنگی از جمله  موسیقی سنتی،گروه کودک،شعبده بازی و تقلید صدا همراه بود از فرزندان ممتاز کارکنان خانواده بزرگ بهداشت ودرمان اصفهان با اهداء لوح تقدیر و گل تجلیل گردید. در حاشیه این مراسم نمایشگاه کتاب با تخفیف 20 درصد نیز برقرار که مورد توجه مهمانان قرار گرفت.

شایان ذکر است  واحد روابط عمومی در طول دهه مبارک فجر با هدف نشر و گسترش دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ضمن آذین بندی کلیه مراکز درمانی و علاوه بر برگزاری جشن فوق اقداماتی از قبیل پخش سرودهای انقلابی در مراکز درمانی ، برگزاری نمایشگاه ، برگزاری مسابقه خاطره نویسی از دوران انقلاب سال 57،  مسابقه نقاشی ویژه گروههای سنی مختلف با موضوع انقلاب اسلامی ایران  و همچنین هماهنگی جهت حضور همکاران در مراسم با شکوه راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه و برگزاری مسابقه با موضوع همین راهپیمایی بین همکاران نموده است .

۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ۱۱:۴۱
تعداد بازدید : ۱,۳۹۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید