سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۳۷

اخبار

اختتامیه سومین المپیاد فرهنگی ورزشی در استانه یوم الله 22 بهمن برگزار شد

در آستانه یوم الله 22 بهمن مراسم اختتامیه سومین المپیاد فرهنگی ورزشی صنعت نفت اصفهان با حضور مدیران ارشد و ورزشکاران این صنایع برگزار گردید

روز گذشته و در آستانه یوم الله 22 بهمن مراسم اختتامیه سومین المپیاد فرهنگی ورزشی صنعت نفت اصفهان با حضور مدیران ارشد این صنایع و مسئولین بهداشت ودرمان در سالن اجتماعات شرکت گاز استان برگزار گردید. در این مراسم پس از خوش آمدگویی مهندس علوی مدیریت شرکت گاز استان و اظهارات ایشان به اهمیت ورزش و تأثیر آن بر سلامت جسم و روح و شادابی کارکنان ،به ورزشکاران منتخب لوح تقدیر و هدایایی تقدیم شد.

در این دوره از مسابقات بانوان بهداشت ودرمان در رشته والیبال به مقام قهرمانی دست پیدا کردند و در رشته آمادگی جسمانی  و در رده مختلف سنی نیز دو نفر مقام اول ، یک نفر مقام دوم و چهار ورزشکار دیگر موفق به کسب مقام سوم شدند و بانوی ورشکار دیگر در رشته شطرنج به مقام سوم این مسابقات اکتفا کرد.

 ورزشکاران مرد بهداشت ودرمان نیز در در رشته شنا به دو مقام اولی و یک مقام سومی رسیدند و در رشته فوتسال و در رده های سنی بالای 35 و زیر 35 سال نیز به ترتیب موفق به کسب مقام دوم و سوم این مسابقات شدند.

شایان ذکر است رقابت در این المپیاد بین 965 نفراز کارکنان مرد و زن برگزار گردید که حدود  120 نفر ورزشکار بهداشت و درمانی در این رقابتها شرکت داشند.

۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ۲۳:۲۴
تعداد بازدید : ۱,۱۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید