سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۲۶

اخبار

جلسه آموزشی قوانین پیاده سازی ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد برگزار گردید

به گزارش پایگاه اطلا ع رسانی اصفهان ، جلسه آموزشی ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد با حضور دکتر اثنی عشری رئیس بهداشت ودرمانسایر مسئولین توسط سرکار خانم زهرا آجیدیان در سالن کنفرانس توحید برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلا ع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان ، دکتر اثنی عشری  ضمن تبریک سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)به مدعوین جلسه خوش آمد گفت و اظهار داشت : قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد،قانون مصوب مجلس در سال 1390 میباشد و تمام دستگاههای دولتی موظف به رعایت آن میباشند و در ادامه از تمام همکاران خود درخواست کرد که  با حضوری فعال در این جلسه آموزشی به اطلاعات درخواستی اداره بازرسی سازمان با دقت و صحت پاسخ دهند.

آقای رحیم زاده معاونت پشتیبانی نیز ضمن برشمردن فعالیتهای انجام شده در این زمینه از ابتدای سال تا کنون از جمله برگزاری آزمون و تعیین نفرات برتر افزود باید ابتدا وضعیت موجود خود را تعیین کنیم و با اقداماتی که انجام می دهیم به وضعیت مطلوب ارتقاء پیدا کنیم و این اتفاق نمی افتد مگر اینکه اهداف را بر اساس شاخص های مشخص شده در این قانون تعریف و در جهت حصول آن حرکت کنیم.

 در ادامه آجیدیان از کارشناسان اداره بازرسی سازمان با اظهار اینکه این قانون مصوب مجلس شورای اسلامی  در سال 1387 میباشد و در سال 1390 به تمامی وزارتخانه ها ابلاغ که به دنبال آن از طرف اداره بازرسی شرکت نفت به سازمان ما ارسال شده و همه دستگاهها ملزم به اجرای دقیق آن هستند. ایشان در ادامه  به تبیین قانون فوق الذکر به ویژه ماده 28 پرداختند و با ارائه آمار و جداول وضعیت سلامت نظام های اداری جهان و ایران پرداخت .

نامبرده گفت در قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه، تهیه شاخص های اندازه گیری میزان سلامت اداری ، اندازه گیری میزان سلامت اداری به صورت کلی و موردی و اعلام نتیجه بررسی ها به مسئولان و مردم و بررسی اقدامات دستگاه های مسئول قانون ، از راه تهیه گزارش عملکرد و اجرای برنامه های پیشگیرانه مورد تاکید قرار گرفته است.
شایان ذکر است ایشان با نشستی  دو روزه که با واحدهای مسئول در تکمیل شاخص های تعیین شده در این قانون داشتند ضمن آموزش حضوری ، نسبت به تکمیل آنها راهنمایی های لازم را ارائه کردند .

جلسه نظام سلامت اداری ومقابله با فساد1

۷ آذر ۱۳۹۶ ۱۵:۱۶
تعداد بازدید : ۱,۳۳۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید