سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۱۵

اخبار

بازدید مدیر کل بازرسی وزارت نفت و هیئت همراه از بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان

دکتر عقیق مشاور محترم وزیر و مدیر کل بازرسی وزارت نفت و معاونین ایشان و رؤسای بازرسی چهار شرکت اصلی روز گذشته با حضور در پلی کلینیک تخصصی توحید به گزارش های مسئولین اصفهان گوش فرا دادند و از نزدیک در جریان فعالیتها و اقدامات انجام گرفته در این مجموعه قرار گرفتند .

دکتر عقیق مشاور محترم وزیر و مدیر کل بازرسی وزارت نفت و معاونین ایشان و رؤسای بازرسی چهار شرکت اصلی روز گذشته با حضور در پلی کلینیک تخصصی توحید به گزارش های مسئولین اصفهان گوش فرا دادند و از نزدیک در جریان فعالیتها و اقدامات انجام گرفته در این مجموعه قرار گرفتند .
به گزارش واحد روابط عمومی ، چهارشنبه مورخ 11 مهر ماه رأس ساعت چهار بعد از ظهر سالن کنفرانس پلی کلینیک تخصصی توحید میزبان دکتر عقیق مشاور محترم وزیر و مدیر کل بازرسی وزارت نفت و هیئت همراه بود.
دکتر اثنی عشری در شروع جلسه ضمن عرض تسلیت ایام محرم و خیرمقدم به مهمانان ، گزارش کامل آماری از اقدامات و فعالیت های انجام شده در بهداشت ودرمان اصفهان ارائه و آخرین وضعیت مراکز درمانی و صنعتی  را تشریح و از اضافه شدن چهار مرکز پزشکیاری در مراکز انتقال گاز طی یکسال اخیر خبر داد.
در ادامه این جلسه معاونت سلامت و رئیس پزشکی خانواده به طور مبسوط نرم افزار سخن را توضیح و از مزایای آن برای بیماران و منافع آن برای سازمان سخن گفتند . معاونت پشتیبانی نیز گزارشاتی از اقدامات انجام شده در راستای طرح ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد سخنانی ایراد کردند. 
دکتر طالع رئیس بازرسی سازمان نیز توضیحاتی درارتباط با پروژه شاهین شهر ارائه و در ادامه ضمن ارائه مطالبی در ارتباط با طرح ارتقاء سلامت اداری، خواستار اهتمام جدی برای تکمیل و پاسخ به سنجه های ارسالی در این خصوص شد. ایشان ضمن یادآوری اینکه  نرم افزار سخن برای جلوگیری ازهدر رفتن منابع مالی کمک شایانی می کند ،علاوه بر آن نظارت کافی بر عملکرد نیروی انسانی  مانند پزشکان و پرستاران دارد و برای پیگیری و سلامت بیماران بسیار مفید است.
دکتر عقیق ضمن تشکر از مجموعه بهداشت ودرمان به دلیلی فعالیتهای انجام شده و تلاش در جهت کسب رضایت کارکنان وزارت نفت اظهار داشت که تمامی شاخص های رضایت سنجی را باید به دقت بررسی و اگر در یک شاخص نمره ای پایین بود با آسیب شناسی و برنامه ریزی نسبت به رفع اشکالات اقدام گردد تا فردایمان بهتر از امروزمان باشد. ایشان همچنین به تشریح راهبردهای تدوین شده وزارت نفت، سازمان بهداشت و درمان پرداخت و از همگان  درخواست کرد در راستای رسیدن به اهدف تعیین شده در این راهبردها تلاش نمایند.
شایان ذکر است دکتر عقیق را معاونین ایشان و رؤسای بازرسی و رسیدگی به شکایات چهار شرکت اصلی همراهی می کردند و طی دو روز از تمامی شرکتهای نفتی مستقر در اصفهان بازدید بعمل می آورند و امروز نیز جلسه ای با مدیران این شرکتها خواهند داشت.

بازدید مدیر کل بازرسی وزارت نفت و هیئت همراه از بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان  1

۱۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۱۵
پایگاه روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۳۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید