سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۱۸

اخبار

همایش پیاده روی با حضور حدود 4000 نفر خانواده صنعت نفت اصفهان

به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن عسکری(ع)دومین همایش پیاده روی خانواده بزرگ صنعت نفت اصفهان از جمله بهداشت ودرمان برگزار شد.

به گزارش واحد روابط عمومی ، به مناسبت ولادت امام حسن عسگری(ع) ، دومین همایش پیاده روی خانواده بزرگ صنعت نفت اصفهان با مشارکت کلیه کارکنان و خانواده شرکتهای نفتی از جمله بهداشت ودرمان برگزار شد. این پیاده روی جمعه 17 دی ماه و در یک صبح زیبا با جمعیتی کثیر در مسیر خانه هنرمندان اصفهان تا پل خواجو انجام شد .

دکتر اثنی عشری در این مراسم به نمایندگی از مدیران صنایع نفت به شرکت کنندگان خیر مقدم  گفت  و از حمایتهای  بیشتر آنها  در آینده از ورزشهای همگانی خبر داد. ایشان بی تحرکی و چاقی را از معضلات جوامع امروزی و پایه انواع بیماری ها مانند دیابت و فشار خون دانست واز همت مدیران برای  تشویق خانواده ها برای شرکت در این گونه همایش ها خبر داد . ایشان در ادامه اظهار داشت  ورزش های همگانی کم هزینه اند ولی برای سلامتی و بدن بسیار مفید و پرسود میباشد. در پایان دکتراثنی عشری از شرکت کنندگان درخواست کرد از برنامه های بهداشت و درمان منطقه اصفهان که برای پیشگیری از بیماری ها و تشخیص زود هنگام آنها مانند غربالگری های مختلف برای  تمام سنین در نظر گرفته شده اهمیت داده و استفاده کنند.

شایان ذکر است در این همایش ورزشی ، کارکنان بهداشت ودرمان نیز با خانواده حضور داشتند و در پایان این پیاده روی که با استقبال همکاران انجام گرفت به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد که  همکاران بهداشت ودرمان نیز از این جوائز بهره مند شدند


حضور حدود 4000نفر در دومین همایش پیادروی خانوادگی 7
حضور حدود 4000نفر در دومین همایش پیادروی خانوادگی 6
حضور حدود 4000نفر در دومین همایش پیادروی خانوادگی 5
حضور حدود 4000نفر در دومین همایش پیادروی خانوادگی 4
حضور حدود 4000نفر در دومین همایش پیادروی خانوادگی 3
دومین همایش پیاده روی خانواده نفت اصفهان  

۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ۲۱:۳۱
تعداد بازدید : ۱,۱۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید