سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۳۸

اخبار

تکریم و قدردانی از کارشناسان حوزه روانشناسی و مشاوره صنعت نفت اصفهان

به مناسبت 9 اردیبهشت روز جهانی روانشناسی و مشاوره از کارشناسان این حوزه توسط دکتر شیرانی تقدیر شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان ، به مناسبت روز جهانی روانشناسی و مشاوره جلسه تقدیر و تکریم از کارشناسان این حوزه در سالن کنفرانس توحید با حضور دکتر شیرانی رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت ، دکتر عطاری مقدم رئیس مرکز مشاوره ، رحیم زاده معاونت پشتیبانی و دکتر جوادی سرپرست معاونت درمان منطقه اصفهان برگزار شد.

     دکتر شیرانی در ابتدای جلسه ضمن تبریک این روز به حاضرین گفت:اینجانب به عنوان روانپزشک می گویم که شغل مشاوره و روانشناسی از مشاغل بسیار سخت می باشد و تلاش های شما در مرکز مشاوره صنعت نفت ستودنی است.

       ایشان ادامه داد مرکز مشاوره صنعت نفت اصفهان قدمت بیست و سه ساله دارد و هدف از برگزاری این جلسه و دعوت شما کارشناسان محترم مرکز مشاوره ، تکریم و قدردانی از عملکرد و زحمات شما گرامیان طی سالیان گذشته است.  

    نامبرده اظهار داشت: از فرصت پیش آمده و این نشست صمیمی استفاده می کنیم  و از شما شرکت کنندگان محترم در جلسه می خواهم که برای بهبود وضعیت موجود و ارتقاء سطح خدمات ارائه شده به جمعیت تحت پوشش، پیشنهادات ونقطه نظرات خود را مطرح کنید.

      در ادامه دکتر عطاری مقدم رئیس مرکز مشاوره و روانشناسی منطقه اصفهان نیز ضمن تبریک این روز به همکاران خود گزارش کاملی از فعالیت های مرکز مذکور ارائه نمود . ایشان در این گزارش بیان کرد: حدود 3500 مورد مشاوره شامل مشاوره پیش از ازدواج ، افسردگی ، افکار خودکشی، تنش های زوجین، کمال گرایی ، بیش فعالی ، فرزند پروری، مشاوره های شغلی و تحصیلی ، مشاوره کودک و نوجوان، اختلال وسواسی و اختلالات اضطرابی در سال 1402 انجام شده است.

     رئیس مرکز مشاوره با اشاره به ابنکه 400 مورد آزمون روان شناختی در زمینه های مختلف شخصیتی ، بالینی و هوش به عنوان تست های غربالگری یا مکمل تشخیصی  توسط روان شناسان و مشاورین مرکز انجام شده است ، اضافه کرد: 70  ساعت جلسه آموزشی حضوری و آنلاین در زمینه های مختلف سلامت روان برای خاتواده ها، پرسنل و افراد بازنشسته نیز توسط همکاران و با همکاری واحد آموزش برگزار شده است.

     شایان ذکر است ، در پایان این جلسه دکتر شیرانی به همراه دکتر عطاری مقدم با اهداء گل ازکارشاسان محترم این حوزه تقدیر کردند.


مرکز مشاوره 7
مرکز مشاوره 6
مرکز مشاوره 5
مرکز مشاوره 4
مرکز مشاوره 3
مرکز مشاوره 1

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۴۲
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۱۶۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید