سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۱۹

اخبار

برگزاری جلسه بررسی مشکلات و نحوه ارائه خدمات به جمعیت تحت پوشش استان چهار محال و بختیاری

جلسه بررسی مشکلات و نحوه ارائه خدمات به جمعیت تحت پوشش به میزبانی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان چهار محال و بختیاری برگزار گردید.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان، سه شنبه مورخ 4اردیبهشت ماه  دکتر کورش شیرانی به همراه رؤسای خدمات پشتیبانی ، دندانپزشکی، امور دارویی ، روابط عمومی و آموزش، اسناد پزشکی و امور قراردادهای درمانی با حضور در سالن کنفرانس  شرکت پخش استان مذکور در جلسه با مدیران و سایر روسای این شرکت و شرکت گاز استان به منظور بررسی مسائل و مشکلات درمانی و نحوه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به کارکنان خدوم و خانواده های آنان شرکت کردند.  
      دراین جلسه مهندس تیموری مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان چهارمحال و بختیاری ، مهندس سلیمیان مدیر شرکت گاز استان و مهندس سربازی مدیر خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان ضمن خوش آمد گویی به دکتر شیرانی وهیئت همراه به ارائه مسائل ومشکلات درمانی ساکنین این استان پرداختند . 
      در این جلسه مشلاتی از جمله پیامدهای حذف دفترچه های درمانی، طولانی بودن رسیدگی به اسناد پزشکی ومدت زمان بازپرداخت هزینه های درمانی کارکنان توسط واحد اسناد پزشکی ، طولانی بودن مدت زمان پرداخت اسناد مراکز طرف قرارداد، مشکلات حذف پزشک معتمد ،ناکافی بودن مراکز طرف قرارداد، تأیید هزینه های خدمات دندانپزشکی از جمله ایمپلنت ، تأیید نسخ دارویی و عدم وجود اقلام دارویی در فارموکوپه و سایر موارد مطرح گردید .
    دکتر شیرانی پس از استماع موارد مطرح شده ضمن تشکر از برگزاری این جلسه اظهار امیدواری کرد نتایج آن به رفع موانع و مشکلات منجر گردد. ایشان در ارتباط با حذف دفترچه های درمانی گفت: تصمیم گیری ها در سازمان به ویژه این مورد قطعا در جهت اعتلای وضعیت موجود و رسیدن به اهداف برای ارائه خدمات مطلوب به جمعیت تحت پوشش می باشد و ادامه داد در تمام کشورها همه به دنبال الکترونیکی شدن خدمات پزشکی می باشند و نتایج بسیار مطلوبی از جمله به روز بودن سوابق پزشکی ،آسانی دسترسی برای تامین دارو و صرفه جویی در زمان دارد و ما به پیامد های ناشی از حذف آن اگاه هستیم و مسئولین مربوطه در سازمان  برای رفع مشکلات  در تلاش هستند .
    وی در ارتباط با انعقاد قرارداد با مراکز درمانی نیز اظهار داشت: مشکلی در این زمینه وجود ندارد و بر اساس نیاز ودرخواست کارکنان حتماً اقدام خواهد شد. ایشان درخواست دریافت سریع هزینه های مراکز طرف قرارداد را ناشی از افزایش قیمت ها دانست و زمان بر بودن آن را بررسی اسناد براساس مقرارات اداری و تعداد زیاد مراکز طرف قرارداد اعلام کرد.

    این مقام مسئول در ارتباط با پرداخت سریعتر هزینه های درمانی کارکنان و اسناد مراکز طرف قرار داد نیز به واحدهای امور مالی و اسناد پزشکی دستور پی گیری و رفع مشکل را صادر کرد.

 

شهر کرد 5
شهر کرد 4
شهر کرد 1

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۲۳
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۱۱۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید