سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۳۷

اخبار

برگزاری کارگاه بازآموزی احیاء قلبی ریوی مقدماتی و پیشرفته

کارگاه آموزشی بازآموزی با موضوع احیای قلبی و ریوی مقدماتی و پیشرفته در سالن مرکز آموزش مهارت های بالینی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جهت گروه هدف پزشکان برگزار گردید.
به گزارش واحد روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان، کارگاه بازآموزی احیای قلبی و ریوی مقدماتی و پیشرفته روز پنج شنبه مورخ 10 اسفندماه در مرکز آموزش مهارت های بالینی دانشگاه اصفهان برای گروه هدف پزشکان عمومی و پرستاران برگزار گردید.
    در این دوره آموزشی متخصصین محترم سرکار خانم دکتر زهرا رحیمی متخصص بیهوشی و فلوشیپ نروآنستزیا و عضو محترم هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و جناب آقای دکتر ناظم الرعایا استادیار محترم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سخنرانی کردند. 
آقای دکتر ناظم الرعایا در این دروه آموزشی اصول و مبانی احیاء قلبی ریوی را بیان نمودند. همچنین خانم دکتر رحیمی مطالب علمی مربوط به احیاء قلبی ریوی پیشرفته را ارائه نموده  و در ادامه کارگاه عملی (نحوه تعبیه لوله گذاری تراشه-نحوه ونتیلاسیون با ماسک و آمبوبگ - نحوه تعبیه Laryngeal  mask airway) را برگزار نمودند. 
    شایان ذکر است این دوره آموزشی با همکاری مرکز آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار و دارای پنج امتیاز بازآموزی برای پزشکان بود و به مدت هفت ساعت به طول انجامید.
CPR
CPR
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۵:۰۱
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۳۵۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید