سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۳۹

اخبار

روز پرکار مدیر عامل سازمان در اصفهان

دکتر سید علی جزایری مدیرعامل سازمان در سفر یک روزه خود به اصفهان از ستاد و تمامی مراکز درمانی این شهر بازدید و سپس در جلسه مدیران صنایع نفت تحت پوشش و همچنین کارکنان بهداشت و درمان این منطقه شرکت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان ، دکتر سید علی جزایری روز چهارشنبه 2 اسفند به همراه دکتر فلاح مدیریت عملیات سلامت و رییس امور ایثارگران سازمان  در سفری یک روزه به اصفهان ضمن حضور در ستاد و گفتگو با مسئولین و کارکنان و بازدید از مرکز سلامت خانواده توحید ،راهی شاهین شهر شد و از پلی کلینیک تخصصی این شهر بازدید و با بیماران و کارکنان این مرکز گفتگو کرد. ایشان در این بازدید پس از ارزیابی امکانات و تجهیزات موجود دستوراتی برای تسریع در تبدیل این مرکز به مرکز جراحی محدود داد.

 دکتر جزایری در نشستی با مدیران شرکتهای نفتی مستقر در اصفهان حضور پیدا کرد. در ابتدای این جلسه دکتر شیرانی رئیس بهداشت ودرمان منطقه اصفهان ضمن خوشامد گویی و تبریک اعیاد شعبانیه به مدیر عامل سازمان و مدیران حاضر گفت: از فرصت حضور دکتر جزایری در اصفهان استفاده کرده و این جلسه را تشکیل دادیم تا از نزدیک مشکلات را بررسی و از نظرات و پیشنهادات سازنده شما مدیران گرامی استفاده کنیم و امیدوارم خروجی خوبی از این جلسه داشته باشیم.
 
مدیر عامل سازمان نیز در این جلسه از حضور مدیران یا نمایندگان ایشان در جلسه اظهار خوشحالی کرد و ضمن تبریک ایام شعبانیه و ولادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج) به شرکت کنندگان گفت : از زمان قبول مسئولیت تمام مناطق سازمان به جز دو منطقه را از نزدیک بازدید کردم و علاقه مند بودم هر چه زودتر به اصفهان بیایم که خوشحالم این اتفاق امروز افتاد.
 
وی ادامه داد: در این سفرها برای شناسایی وضعیت موجود و تقویت نقاط مثبت و رفع نواقص ضمن بازدید از مراکز و امکانات درمانی مناطق از نقطه نظرات مدیران و کانون بازنشستگان نیز استفاده می کنیم. ایشان با اشاره به اینکه در این ملاقات ها نقاط ضعف سازمان را احصاء و با استفاده از نظرات آن را تکمیل خواهیم کرد، بیان کرد: با نگاه مثبتی که در این دولت به ویژه مقام عالی وزارت و شورای مدیران به موضوع سلامت و سازمان بهداشت و درمان وجود دارد،امیدورام بتوانیم با رفع  محدودیت های قانونی و اداری و همچنین کمبود منابع مالی سطح ارائه خدمات به کارکنان را ارتقاء بدهیم.
 
 دکتر جزایری با بیان اینکه در بحث پزشکی خانواده و طب صنعتی رتبه اول کشوری را داریم اظهار داشت:در حوزه درمان با توجه به امکانات راضی کننده است و سعی می کنیم خدمات  مطلوب به جمعیت تحت پوشش ارائه کنیم و در جاهایی هم که امکانات نداریم  و یا نقاط ضعفی وجود دارد آن را برطرف کنیم.

 مدیر عامل سازمان پس از شنیدن نظرات مدیران ادامه داد: برای طرح های توسعه ای باید ساختار مالی سازمان تغییر کند و نباید بحث منابع مالی وارد موضوع سلامت گردد و ارزیابی خدمات سلامت محور باید نگاهی غیر مادی داشته باشد.


این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه اولویت اول ایشان حفظ سلامت کارکنان صنعت نفت در شرایط اورژانسی  بوده  گفت: اولین قدم آن  استقرار اورژانس هوایی در مناطق عملیاتی و در اهواز بود که انجام شد . ایشان در ادامه اولویت بعدی را کاهش نارضایتی مراجعین از واحد دندانپزشکی دانست که در این خصوص اضافه کرد: دستور جذب دندانپزشک متخصص با نرخ تعرفه بخش خصوصی صادر شد و امیدوارم با کمک شما مشکلات یکی یکی حل گردد.
 
 شایان ذکر است پس از این نشست ، جلسه ای دیگر با مسئولین و کارکنان بهداشت و درمان منطقه اصفهان نیز برگزار شد که دکتر جزایری پس از استماع گزارشات و مسائل و مشکلات با سعه صدر به همه آنها پاسخ داد.
۷ اسفند ۱۴۰۲ ۰۹:۱۰
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۴۱۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید