سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۵۸

اخبار

برگزاری همایش علمی پزشکی سالمندان

دوره آموزشی آشنایی با موارد شایع و کاربردی در طب سالمندی در سالن اجتماعات توحید ویژه پزشکان و متخصصین برگزار گردید.
به گزارش واحد روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان، آشنایی با موارد شایع و کاربردی در طب سالمندی روز پنج شنبه مورخ 28ی ماه در سالن اجتماعات توحید برای گروه هدف پزشکان عمومی ، متخصصین داخلی،عفونی ،فوق تخصص قلب و عروق و گوارش برگزار گردید.

    در این دوره آموزشی متخصصین محترم دکتر اسحاقی متخصص پزشکی اجتماعی و فلوشیب طب سالمندی ، دکتر محمد یزدانی متخصص ارورلوژی، دکتر فرزین خوروش متخصص عفونی، دکتر اسحاقیان متخصص گوش و حلق و بینی سخنرانی کردند. 

    دکتر اسحاقی در این همایش مباحث علمی مهمی از جمله پیشگیری  از بیماری ها و مشکلات شایع مرتبط با سلامت دوران سالمندی با تأکید بر اصلاح سبک زندگی ، تحرک بدنی و مغزی ، تغذیه مناسب، ترک دخانیات،خواب مناسب و مدیریت استرس بیان نمود.دکتر خوروش نیز مطالب علمی مربوط به زخم بستر و زخم فشاری درسالمندان به وِیژه مبتلایان به دیابت ارائه کرد. خانم دکتر اسحاقیان نیز به مبحث مشکلات شنوایی و اختلال سرگیجه در سالمندان پرداخت . در پایان نیز دکتر یزدانی مطالب ارزشمندی در ارتباط با بی اختیاری ادرار و سایر بیماری های کلیه و مجاری ادرار در دوران سالمندی بیان نمود.در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخ با اساتید محترم برگزار گردید.

    شایان ذکر است این دوره آموزشی با همکاری مرکز آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار و دارای سه امتیاز بازآموزی برای پزشکان بود و به مدت شش ساعت به طول انجامید.

طب سالمندی
طب سالمندی
طب سالمندی
طب سالمندی
ظب سالمندی
۱ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۰۳
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۴۹۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید