سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۲۹

اخبار

برگزاری جشن ولادت حضرت زینب کبری(س)و روز پرستار در سالن اجتماعات توحید

به گزارش واحد روابط عمومی امروز پنج شنبه جشن ولادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) با حضور دکتر اثنی عشری رئیس بهداشت ودرمان اصفهان، معاونین ایشان و رؤسای ستادی و درمانی در سالن اجتماعات توحید برگزار گردید

به گزارش واحد روابط عمومی امروز پنج شنبه جشن ولادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) با حضور دکتر اثنی عشری رئیس بهداشت ودرمان اصفهان، معاونین ایشان و رؤسای ستادی و درمانی در سالن اجتماعات توحید برگزار گردید. در این مراسم که با شرکت پرستاران شاغل در مراکز درمانی و صنعتی و همچنین ماما های شاغل در بهداشت ودرمان اصفهان برگزار گردید از هفت نفر سفید پوشان نمونه و سخت کوش این مجموعه تقدیر به عمل آمد. دکتر اثنی عشری ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و ولادت حضرت زینب (س) به پرستاران و ماماهای حاضر اظهار داشت تقارن این دو ایام خجسته را به فال نیک می گیرم و به شما گرامیان تبریک میگویم و امیدوارم با الگو قراردادن حضرت رینب(س) همواره در کمک و مراقبت از بیماران موفق باشید .ایشان به تبیین ابعاد شخصیتی آن حضرت پرداختند و اظهار داشتند که حضرت زینب (س) در واقعه کربلا برای مراقبت از اهل حرم امام حسین (ع) خیلی سختی کشیدند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکردند و صبر ایشان در برابر ناملایمات وصف شدنی نیست.ایشات در ادامه اشاره ای به راهبرد سازمان و اهداف آن در اینده داشتند و اظهار امیدواری کردند با تلاش و همت مظاعف مجموعه بهداشت ودرمان اصفهان و راهنمایی مدیران ارشد سازمان تا یکی دو ماه دیگر دی کلینیک شاهین شهر آماده بهره برداری گردد.
دکتر ترحمی معاونت سلامت نیز در سخنانی به حاضرین در جلسه روز پرستار و ولادت حضرت زینب کبری(س) را تبریک گفت و اظهار داشت همه همکاران پرستار و ماما در مجموعه ما نمونه هستند ولی ما بنابر سهمیه ای که در نظر گرفته شده است افراد را معرفی کردیم که انتخاب این افراد برای ما بسیار سخت بود . ایشان در ادامه به همکاران خود توصیه کرد کماکان همانند گذشته با علاقه مندی و سخت کوشی به کار خود ادامه دهند و برای رسیدن به اهداف سازمان از هیچ کوششی فروگذاری نکنند. نامبرده حمایتهای مدیران صنایع نفت بویژه مدیران اصفهان از بهداشت ودرمان را دلیلی بر رضایت مندی آنها از فعالیتها چه در زمینه سلامت کار و چه در زمینه پزشکی خانواده دانست و اظهار امیدواری کرد این سطح رضایت کماکان برقرار و ارتقاء یابد.
آقای علوی مهر رئیس خدمات پرستاری منطقه اصفهان نیز آخرین سخنران این مراسم به عملکرد یکساله دفتر پرستاری اشاره کرد و قوانین و دستورالعملهای جدید را برای همکاران خود تشریح کردند.
در ادامه این مراسم گروه موسیقی مهستان نیز دقایقی به هنر نمایی پرداختند و بعد از آن همکاران برای دیدن اثر تاریخی و جذاب موزهای واقع در کلیسای وانک به آن مکان عزیمت نمودند و یکی از همکاران آشنا به این اثر تاریخی توضیحات کافی به شرکت کنندگان داده شد که مورد توجه زیاد همکاران قرار گرفت.

۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ۱۵:۲۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۱۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید