سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۰۰

اخبار

جلسه هم اندیشی مسئولین HSE صنایع نفت و گاز منطقه اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد در حضور دکتر فرید نیا رئیس امور سلامت کار و HSE سازمان برگزار شد

چهارمین جلسه هم اندیشی مسئولین HSE صنایع نفت و گاز تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان به میزبانی ستاد طب صنعتی و بهداشت با حضور دکتر فرید نیا رئیس امور سلامت کار و HSEسازمان و کارشناسان این امور در محل شرکت پالایش نفت اصفهان در تاریخ 24 مرداد ماه برگزار گردید.
چهارمین جلسه هم اندیشی مسئولین HSE صنایع نفت و گاز منطقه اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد به میزبانی ستاد طب صنعتی و بهداشت صنعت نفت اصفهان با حضور دکتر فرید نیا رئیس امور سلامت کار و HSE سازمان و کارشناسان این امور در محل شرکت پالایش نفت اصفهان در تاریخ 24 مرداد ماه برگزار گردید.
دراین جلسه که دکتر ترحمی معاونت سلامت و دکتر نیازی اصفهانی رئیس سلامت کار و HSE بهداشت و درمان اصفهان نیز حضور داشتند، مسئولین HSE صنایع ضمن تشکر از میزبانی امور طب صنعتی و بهداشت ، از خدمات این امور در زمینه معاینات دوره ای، بهداشت محیط و عمومی، مهندسی بهداشت صنعتی و روانشناسی صنعتی و سایر بخشهای فعال قدردانی کردند و جهت بهبود امور ، ارتقاء کیفیت خدمات و ارتباطات بین بخشی بویژه در حوزه نرم افزار بهبان و تغذیه پیشنهادات مؤثری ارائه کردند. این مسئولین ضمن اثر بخش دانستن برگزاری این جلسات بر ادامه برگزاری دوره ای آن تأکید کردند.
دکتر ترحمی اولین سخنران این جلسه ضمن خوش آمدگویی به حضار اظهار داشت این هم اندیشی ها موجب آگاه شدن بهداشت ودرمان از معضلات بهداشتی و درمانی صنایع و همچنین مطلع شدن صنایع از مشکلات مجموعه ما می گردد و بزرگترین مزیت آن باعث تحکیم وحدت این صنایع و بهداشت درمان می شود.
در ادامه دکتر فریدنیا نیز ضمن اظهار خشنودی از حضور در این جلسه گزارش مبسوطی از فعالیتهای و برنامه های در حال اجرا ستاد طب صنعتی و بهداشت سازمان و برنامه های پیش بینی شده در راستای اهداف سازمان ارائه نمود و از شرکت در اینگونه جلسات در صورت دعوت استقبال کرد . ایشان در ادامه به سوالات حاضرین گوش فراداده و به دقت پاسخ دادند .
همچنین دکتر نیازی اصفهانی میزبان این جلسه نیز از برنامه ریزی مناسب برای پیگیری درخواستها و نیازهای مسئولین محترم HSE صنایع خبر داد و اظهار امیدواری کرد که برای هماهنگی منسجم و تبادل نظر این گونه جلسات منظم و به صورت دوره ای برگزار شود.
شایان ذکر است در انتهای این جلسه، رئیس سیاستگذاری و برنامه ریزی اداره کل سلامت وزارت نفت و رئیس ورزش همگانی، قهرمانی و المپیادهای وزارت نفت طرحی را در خصوص یکپارچگی اطلاعات پرسنلی شامل مخاطرات کار، معاینات کار، نتایج تست ورزش و روابط کار و مددکاری ارائه نمودند.
۲۵ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۶:۰۶
تعداد بازدید : ۱,۳۰۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید