سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۳۹

اخبار

تبریک مدیر عامل شرکت گاز استان بمناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) وروز پرستار

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار ، مهندس عسکری مدیر شرکت گاز استان در حضور مهندس تیرگر مدیر برنامه ریزی سازمان و دکتر امامی رئیس بهداشت ودرمان اصفهان در مرکز پزشکی شهدای نفت هزار جریب از پرستاران شاغل و سایر کادر درمان این مرکزتجلیل کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان  ، مهندس عسکری به همراه مدیر منابع انسانی و رئیس روابط عمومی این شرکت در این جلسه و با اظهار خوشحالی از حضور در جمع مسئولین و پرستاران حاضر در جلسه ؛ ولادت با سعادت حضرت زینب و روز پرستار را همه و  تمام پرستاران و پزشکیاران شاغل در منطقه اصفهان تبریک و با اشاره به حدیث شریف من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق گفت: به عنوان عضوی از خانواده شرکت گاز استان و بزرگترین جامعه نفت این استان که از خدمات این بهداشت ودرمان استفاده می کند از زحمات شبانه روزی رئیس و تمام کادر درمان که در جهت رفع مشکلات همکاران و خانواده آنان تلاش می کنند صمیمانه تشکر می کنم .
 
 وی با اشاره به اینکه سی سال است از نزدیک شاهد زحمات و دلسوزی تمام عزیزان شاغل در این بهداشت و درمان هستم ؛گفت پرستاران از جایگاه ویژه و رفیع یرخوردار هستند و انشاء الله با صبر و حوصله ای که در برخورد بیماران نیازمند از خود نشان میدهند از اجر اخروی برخوردار گردند.
 
ایشان در ادامه بر اساس آیه شریف 32 از سوره مبارک مائده که می فرماید : هرکس انسانی را از مرگ نجات دهد گویا همه مردم را از مرگ نجات داده است
گفت :شما پرستاران واقعاً  فرشته نجات انسان ها هستید و با اقداماتی که انجام  می دهید و خداوند متعال نیز شاهد اعمال نیک شما است انشاءا.. زندگی شما برکت پیدا خواهد کرد.
     مهندس عسکری در پایان با ذکر خاطراتی از پرستاران هشت سال دفاع مقدس ، دستاوردها و فعالیت های شرکت گاز استان را برای حاضرین در جلسه تشریح کرد.

 

دکتر نومهر امامی نیز در این جلسه از مدیران ارشد صنعت نفت اصفهان به خصوص مهندس عسکری به دلیل حمایت از بهداشت ودرمان تشکر کرد و گفت :ارائه خدمت به خانواده بزرگ صنعت نفت باعث افتخار بنده و همکارانم می باشد. 
     ایشان نتیجه دیدار مدیران صنایع نفت اصفهان با مدیر عامل سازمان در هفته قبل را مثبت ارزیابی کرد و اظهار امیدواری کرد ؛ مرکز شهدای نفت توسعه و هرچه زودتر بیمارستان آن نیز مورد بهره برداری قرار گیرد . 

 

 در پایان این جلسه از پرستاران با اهداء گل و لوح تقدیر مدیر عامل تقدیر شد.

پرستار 1401
پرستار 1401
پرستار 1401

 
۹ آذر ۱۴۰۱ ۰۸:۰۹
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۳۵۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید