سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۰۰

اخبار

مرکز پزشکی شهدای نفت هزار جریب اصفهان افتتاح شد

در روز پنجشنبه سوم آذرماه امسال ، مرکز پزشکی شهدای نفت هزار جریب اصفهان با حضور دکتر سید مهدی هاشمی مدیر عامل سازمان و جمعی از مدیران عامل شرکت ها و صنایع نفت ،گاز و پتروشیمی منطقه و مسئولین بهداشت و درمان اصفهان و سازمان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان، دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان در ابتدا با ابراز خوشحالی از افتتاح این مرکز گفت : ساخت این مرکز سال های متمادی به طول انجامید ، در مجموع خوشبحتانه امروز با تمام سختی ها و کمبودها از جمله تامین بودجه این مرکز بهره برداری شد  و از تلاش همکاران خود در اصفهان قدردانی میکنم.

وی افزود : این پروژه در مقطعی  به دلیل شرایط مختلف متوقف شد اما خوشبختانه با تغییر دیدگاه های مسئولین عالی وزارت نفت و توجه به اهمیت حوزه سلامت و درمان به ویژه پس از شیوع کووید 19 ، ادامه ساخت این پروژه نیز پی گیری شد.

دکتر هاشمی با اشاره به نگاه ویژه این سازمان به مناطق بخصوص مناطق عملیاتی گفت: با سفر به منطقه اصفهان و ارزیابی ها ، این مرکز به لحاظ فنی و تخصصی برای بیمارستان32 تختخوابی بسترهای لازم را نداشت ، اما با توجه به همجواری و همپوشانی اصفهان با چندین استان و کمبود تخت بیمارستانی در این شهر و همچنین تحت پوشش بودن پنج استان در زیر مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان تصمیم  به پیگیری اتمام پروژه نیمه تمام هزار جریب شد ، ما به‌عنوان پشتیبان کارکنان صنعت نفت و خانواده‌های آنها تمامی تلاش خود را برای تضمین سلامتی این عزیزان به‌کار بسته‌ایم.

این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد که  در آینده ای نزدیک شاهد راه اندازی و بهره برداری بخش های بیمارستانی این مرکز و مرکز شاهین شهر باشیم گفت: سیاست سازمان تقویت ارائه خدمات در پاسخ به نیازهای جمعیت تحت پوشش با نگاه اقتصاد سلامت می باشد.


افتتاح هزار جریب 23
افتتاح هزار جریب 22
افتتاح هزار جریب 21

 
۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۲۶
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۷۰۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید