سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۳۶

اخبار

گفتگو با مسئول رادیولوژِی به بهانی روز جهانی این رشته

در یک سال گذشته حدود 38 هزار خدمات رادیولوژی و سونوگرافی به بیماران ارائه شده است.

طی یک سال گذشته بخش های رادیولوژی اصفهان حدود8000 نفر مراجعه کننده داشته اند و حدود 38 هزارخدمت شامل رادیوگرافی، سونوگرافی وماموگرافی ارائه کرده اند.

اجاقی مسئول رادیولوژی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان بمناسبت 17 آبان ماه و روز جهانی رادیولوژی در گفتگویی با واحد روابط عمومی گفت: از این فرصت استفاده می کنم و  از تلاش های بی دریغ اعضای محترم جامعه تصویربرداری پزشکی و همکاران خود که در راستای تشخیص و تسکین آلام بیماران و حمایت از زندگی وسلامت انسان ها فعالیت می نمایند، تجلیل می کنم.

وی در ادامه با بیان اینکه یک هفته است که از توحید به مرکز پزشکی شهدای نفت انتقال پیداکردیم اظهار داشت : در دو پلی کلینیک تخصصی توحید و شاهین شهر  واحدهای رادیولوژی در طی یک سال گذشته 8000 نفر مراجعه کننده داشته اند و حدود 38 هزارخدمت شامل رادیوگرافی، سونوگرافی وماموگرافی دریافت کرده اند

    

     ایشان اظهار امیدواری کرد که در آینده ای نزذیک با توجه به بهبود عملکرد دستگاه ها و فضای مناسب کاری که ددر اختیار داریم ، بتوانیم خدمات ارزنده تری به بیماران و خانواده های محترم آنان عرضه کنیم. نامبرده ادامه داد : انشاء الله با اضافه شدن دستگاه های ام آر آی ، سی تی اسکن و سنجش تراکم برای مرکز شهدای نفت و دستگاه سی تی اسکن برای مرکز شاهین شهر در راستای تحقق این اهداف گام برداریم.

      اجاقی با بیان اینکه 11500مراجعه کننده نیز به بخش سونوگرافی داشته ایم و 15708 خدمت در این بخش به بیماران ارائه شده است افزود: در طول سال گذشته یک نفر متخصص به پزشکان واحد اضافه شده است و برای کاهش نوبت ها فعلا سه متخصص رادیولوؤی با ما همکاری دارند.

 

 اجاقی 5

۱۸ آبان ۱۴۰۱ ۰۹:۰۲
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۴۲۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید