سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۱۷

اخبار

با بهره برداری از مرکزپزشکی شهدای نفت آرزوی دیرینه خانواده بزرگ صنعت نفت اصفهان در حال وقوع است.

مرکز پزشکی و درمانی شهدای نفت واقع در خیابان هزار جریب اصفهان با فعالیت تمام بخش های کلینیکی و پاراکلینیک از روز دوشنبه 9 آبان ماه آغاز بکار نمود
    بنابر گزارش واحد روابط عمومی ، با انتقال تمام بخش های فعال در پلی کلینیک تخصصی توحید به مرکز پزشکی هزار جریب ، این مرکز از روز دوشنبه مورخ 9 آبان ماه  فعالیت خود را آغاز نمود.

 

      رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان در این خصوص گفت: خدمات پزشکی خانواده کماکان در مرکز توحید فعال است و تمام  کلینیک های تخصصی و بخش های پاراکلینیک اعم از رادیولوژی،آزمایشگاه ،اورژانس 24 ساعته و فیزیوتراپی به همراه سلامت کار از از این مرکز به مرکز پزشکی درمانی شهدای نفت واقع در خیابان هزار جریب اصفهان انتقال یافت.

 

      دکتر امامی با بیان این مطلب که مرکز دندانپزشکی هزار جریب نیز حدود یک ماه پیش در این مکان مورد بهره برداری قرار گرفته  افزود : شورای پزشکی منطقه نیز از هفته آینده در این مرکز جدید در روزهای دوشنبه برگزار خواهد شد .

 

    نامبرده در ادامه ضمن تشکر از مدیر عامل محترم سازمان جهت حمایت در تکمیل و راه اندازی مرکز مذکور و همچنین پیگیری تجهیزات آن برای ارائه خدمات بیمارستانی اظهار امیدواری نمود جمعیت تحت پوشش در آینده ای نزدیک بتوانند علاوه بر دریافت خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی ، خدمات بیمارستانی نیز دریافت نموده و از این طریق موجب افزایش رضایتمندی آنان گردد.

 

     ایشان در پایان اشاره کرد: عملیات خاکبرداری و تسطیح این مرکز در سال 1392 با زمینی در مساحت 18775متر مربع و زیر بنای  حدود  10100 متر مربع شروع شد. 

 

هزار جریب  2
هزار جریب  1
هزار جریب 12
هزار جریب 11
هزار جریب 5
هزار جریب 4
هزار جریب 3
هزار جریب 1

۱۰ آبان ۱۴۰۱ ۱۴:۱۴
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۹۴۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید