سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۳

اخبار

برگزاری جلسه مشترک کمیته بحران و پدافند غیر عامل با موضوع بیماران انبوه

جلسه مشترک کمیته بحران و پدافند غیر عامل با موضوع بیماران انبوه در بیمارستان 9 دی شهرستان خمینی شهر برگزار گردید.
     به گزارش واحد روابط عمومی ، جلسه مشترک کمیته بحران و پدافند غیر عامل با موضوع بیماران انبوه در بیمارستان 9 دی شهرستان خمینی شهر برگزار گردید.

 

     در این جلسه دکتر شیرانی رئیس بیمارستان، دکتر نیازی اصفهانی رئیس EOC،   HSE و سلامت کاربهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان به همراه کارشناسان این واحد ، کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی، رئیس سازمان هلال احمر و  رئیس اداره غذا و داروی شهرستان خمینی شهر و همچنین روسای HSE شرکتهای نفتی مستقر در شهرک انرژی اصفهان شرکت داشتند.

 

      دکتر نیازی اصفهانی در این جلسه از ضرورت  ارتباط دائم جهت هماهنگی بین این سازمانها با EOC بهداشت و درمان صنعت نفت سخنانی ایراد نمود و تاکیدکرد به دلیل استقرار واحد EOC در قلب شهرک انرژی و اشراف کامل به مجموعه شرکتهای نفتی، مهمترین وظیفه ما هماهنگ کنندگی و تسهیل کردن امور است .

 

    در ادامه این جلسه کارشناسان HSE نیز ضمن بیان مطالبی از جمله تبیین خطرات بالقوه انتشار ،اشتعال و انفجار مواد نفتی و همچنین خطرات بیوتروریستی ،به تشریح توانمندی های واحدها و صنایع خود در کنترل این موارد پرداختند.

 

      در پایان این جلسه مقرر شد این جلسات هماهنگی با شرکت سایر ارگانهای دخیل در بحران مانند حراست صنایع نفت، نیروی انتظامی و راهداری تشکیل و سناریوهای مختلف با همفکری  تمامی این سازمان ها مورد بررسی قرار گیرد و مانورهایی بر اساس همین سناریو ها انجام پذیرد.

بحران
بحران

 
۱۶ مهر ۱۴۰۱ ۱۴:۰۱
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۳۷۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید