سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۴۳

اخبار

تشکیل هفدهمین شورای عالی پزشکی در اصفهان

هفدهمین شورای عالی پزشکی وزارت نفت پنج شنبه مورخ 15 تیر ماه96 در اتاق کنفرانس پلی کلنیک تخصصی توحید تشکیل گردید

دکتر مختاری رئیس کمسیون پزشکی اصفهان از تشکیل هفدهمین جلسه شورای عالی پزشکی در این شهر خبر داد و افزود : از مزایای تشکیل این شورا جلوگیری از ارجاع بیماران به ویژه بازنشستگان با شرایط سنی ویژه به تهران جلوگیری می باشد ، به طوری که آمارها حکایت از افزایش سطح رضایتمندی آنها به دنبال تشکیل این شورا دارد. ایشان یادآور شد که ارتباط مستقیم و چهره به چهره مراجعین با اعضاء محترم شورا امکان ارائه نظرات واقع بینانه تری را برای این عزیزان مهیا می کند و در بررسی سریع پرونده های پزشکی بسیار موثر است. ایشان همچنین ظهار داشتند در این جلسه 100 عدد پرونده مربوط به بازنشستگان و 110 عدد پرونده مربوط به شاغلین بررسی و  منتج به رای شده است.
شایان ذکر است این شورا به صورت دوره ای از سالهای قبل جهت رفاه حال بیماران تاکنون 17 بار در اصفهان تشکیل گردیده و موضوع های مختلفی در آن  مانند" تعیین معلولیت و از کارافتادگی ،تعیین تکلیف شغلی ، استراحت های طویل المدت،تأیید داروهای خاص،انجام درمان های خاص خارج ار بهداشت ودرمان" مطرح و تصمیم گیری شده است.
لازم به ذکر است اعضای محترم شورا به ریاست جناب آقای دکتر پیروزیان آقایان دکتر بلوری، دکترفرشاد، دکتر میراب زاده ،دکتر حسینی دکتر مرادی و دکتر بهزادی به همراه کارکنان شورا آقای حیدرزاده و خانمها طهرانی و زندی  بودند که از تهران قبول زحمت نمودند و به اصفهان تشریف آوردند. از اصفهان نیز دکتر اثنی عشری ،دکتر مختاری،دکتر ترحمی و خانم دکتر لاوی حضور داشتند.


هفدهمین شورای عالی پزشکی اصفهان 10
هفدهمین شورای عالی پزشکی اصفهان 9
هفدهمین شورای عالی پزشکی اصفهان 8
هفدهمین شورای عالی پزشکی اصفهان 7
هفدهمین شورای عالی پزشکی اصفهان 6
هفدهمین شورای عالی پزشکی اصفهان 4
هفدهمین شورای عالی پزشکی اصفهان 3
هفدهمین شورای عالی پزشکی اصفهان 2
هفدهمین شورای عالی پزشکی اصفهان 1

 

۱۷ تیر ۱۳۹۶ ۱۴:۱۲
واحد روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۶,۴۳۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید