سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۵۳
 

اخبار

نشست صمیمی مدیر و سایر اعضاء هیئت مدیره کانون بازنشستگان صنعت نفت اصفهان با رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان

مدیر و سایر اعضاء هیئت مدیره کانون بازنشستگان صنعت نفت اصفهان با دکتر امامی دیدار کردند.
    بنابر گزارش روابط عمومی دوشنبه مورخ 20 تیر ماه ایرج توانایی مدیر و سایر اعضاء هیئت مدیره  کانون بازنشستگان صنعت نفت اصفهان با حضور در دفتر خانم دکتر امامی رئیس بهداشت ودرمان منطقه اصفهان با ایشان دیدار کردند. در این نشست صمیمی شرکت کنندگان در جلسه دغدغه ها و مشکلات درمانی خود را مطرح کردند.

 

    دکتر امامی در ارتباط با نگرانی های بازنشستگان در مورد تاخیر در بهره برداری هزار جریب اظهار داشت: تلاش مدیریت سازمان و اینجانب درتسریع تکمیل پروژه و راه اندازی هر چه زودتر آن می باشد و مراحل پایانی آن را می گذرانیم.

 

     رئیس بهداشت ودرمان اصفهان در پاسخ به پرسش و دغدغه یکی از اعضاء هیئت مدیره کانون مبنی بر تعطیلی مرکز بهداشتی ودرمانی دروازه تهران در صورت انجام بازسازی  گفت: ما چاره ای جز انجام تعمیرات وبازسازی به علت اشکالات ایمنی موجود در مرکز نداریم و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا در مدت زمان تعمیرات اختلالی در روند درمان بیماران ایجاد نگردد.

 

    ایشان همچنین در مورد تحویل داروی دو ماهه به بیماران مزمن به حضار توضیح داد که با توجه به پی گیری های انجام شده و مجوز مدیر عامل محترم سازمان و در جهت تکریم بازنشستگان معزز و جلوگیری از ازدحام آنها درمراکز درمانی با توجه به شرایط همه گیری کووید19 به پزشکان خانواده و داروخانه ها دستور داده شده است که داروها به صورت دو ماهه تحویل گردد.

 

    دکتر امامی در ارتباط با بسته های خدماتی غربالگری نیز بیان نمود: سلامت بازنشستگان گرامی و خانواده هایشان همانند افراد شاغل برای بهداشت ودرمان اهمیت دارد و قطعاً این طرح ها همانند شاغلان برای آنها نیز کماکان ادامه خواهد داشت

 

     در این جلسه به سایر موارد مطرح شده نیزپرداخته شد و با دستوراتی از سوی خانم دکتر امامی مبنی بر رفع مشکلات این قشر پیشکسوت و مجرب صنعت نفت ، جلسه خاتمه پیدا کرد.

بازنشستگان2
بازنشستگان2

بازنشستگان
۲۲ تیر ۱۴۰۱ ۱۱:۰۸
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۸۰۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید