سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۰۶

اخبار

بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت از پروژه هزار جریب اصفهان

عباس حاجی‌صادق، رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در برنامه سفری خود به اصفهان به همراه خانم دکتر امامی از پروژه هزار جریب اصفهان بازدید و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.
     به گزارش واحد روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان، روز پنج شنبه مورخ 5 خرداد عباس حاجی‌صادق رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت به همراه خانم دکتر امامی رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان از پروژه در حال اتمام بیمارستان هزار جریب اصفهان بازدید و از نزدیک ضمن آشنایی با کل پروژه ، با بخش ها و کلینیک های تخصصی پیش بینی شده در آن پروژه آشنا شدند.

 

     در این بازدید که معاون امور بازنشستگی و رفاه ، معاونت سلامت،بهداشت ودرمان ، معاونت امور مناطق و نمایندگی ها و رئیس صندوق منطقه اصفهان نیز حضور داشتند ؛ خانم دکتر امامی جهت رفع مشکلات در ارائه خدمات درمانی به یازنشستگان معزز و  بهینه سازی این خدمات به ویژه درپلی کلینیک تخصصی شاهین شهر با آقای حاجی‌صادق و هیئت همراه گفتگو و تبادل نظرکرد. 

 

     حاجی صادق در پایان از وجود و بهره برداری این بیمارستان برای کل کارکنان به ویژه بازنشستگان صنعت نفت استقبال و آن را نعمت بزرگی دانست  و اظهار امیدواری کرد هر چه زودتر مورد بهره برداری قرار گیرد.

 

حاجی صادق 7
حاجی صادق 6
حاجی صادق 5
حاجی صادق 4  
حاجی صادق 2
حاجی صادق 1
۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۲۵
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۲,۲۱۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید