سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۳۱

اخبار

سال گذشته و در آزمایشگاههای طبی منطقه اصفهان271هزار تست برای 32 هزار نفر مراجعه کننده انجام شده است

خادمی: از سال گذشته تست D.Dimer برای بیماران کرونایی و تست Troponinبرای بیماران قلبی و مشکوک به مشکلات قلبی در آزمایشگاه توحید اصفهان راه اندازی شده است
     به گزارش واحد روابط عمومی، همزمان با سی ام فروردین و به مناسبت زاد روز حکیم جرجانی و روز آزمایشگاه  بهزاد خادمی سرپرست آزمایشگاههای طبی صنعت نفت اصفهان ضمن تبریک به همکاران خود گفت: در سال 1400 آزمایشگاه به منظور یکسان سازی نتایج و استاندارد سازی آزمایشگاهها در سه دوره ارزیابی کنترل خارجی شرکت کرده و با کسب نمره عالی در همه ی بخش ها موفق به اخذ تاییدیه شرکت پیشگام ایرانیان(متصدی برگزاری آزمون کنترل کیفی خارجی وزارت بهداشت و درمان) گردیده است.

 

    نامبرده ادامه داد : در سال 1400 حدود 32هزار نفر مراجعه کننده شاغل و بازنشسته با درخواست آزمایش از طریق سیستم پزشک خانواده و طب کار و یا پزشکان خارج از سیستم درمان مستقیم داشتیم که برای این تعداد نفرات 271هزار مورد آزمایش انجام شده است. 

 

    خادمی افزود از سال گذشته تست D.Dimer برای بیماران کرونایی و تست Troponin جهت تشخیص سریع و رسیدگی بهتر به بیماران قلبی و مشکوک به مشکلات قلبی نصب و راه اندازی گردید که ضمن افزایش سطح رضایت بیماران و متخصصین محترم در صرفه جویی هزینه ها نیز مؤثر بوده است. 
    
    این مقام مسئول در ارتباط با فعالیتهای این واحد از زمان شیوع ویروس کرونا گفت: دستورالعمل های صادره به صورت کامل رعایت می گردد  و  تلاش می کنیم با برنامه ریزی از تجمع افراد در واحد جلوگیری  کنیم. ایشان ادامه داد امیدوارم با همکاری سایر بخش ها توانسته باشیم ضمن تفکیک بیماران ، به درمان این بیماران نیز کمک کرده باشیم.  
 
  سرپرست آزمایشگاه های طبی منطقه اصفهان همچنین در این گفتگو  اظهار داشت با همکاری بخش IT ، نرم افزار انبار آزمایشگاه به صورت کامل اتوماسیون شده و ضمن کنترل بر روی تعداد اقلام آزمایشگاهی ، ورود ، خروج ، انقضاء  این اقلام ، امکان بررسی لحظه ای موجودی و مصرف توسط تمامی مسئولین  فراهم شده است.

 

     وی در پایان اضافه کرد : در راستای ارتقاء خدمات ارجاعی به بیماران پس از بررسی فراوان و ممیزی در محل ، آزمایشگاه دکتر شریفی نیز علاوه بر آزمایشگاه میلاد به آزمایشگاه ارجاع اضافه گردید که هم از بعد مسافت به آزمایشگاه توحید نزدیک تر و هم تجهیزات به روزتری بهره برده است.

 

     شایان ذکر است آزمایشگاه های طبی اصفهان با پنج واحد فعال در پلی کلینیک های تخصصی توحید، شاهین شهر و مراکز شهرک شهید منتظری ،دروازه تهران و ولی عصر (عج) به جمعیت تحت پوشش خدمت ارائه می نماید . در ضمن علاوه بر آن در پنج مرکز سلامت کار نیز نمونه گیری انجام و سپس به آزمایشگاههای فعال جهت انجام آزمایش ارسال می گردد. 
 
۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۱:۴۰
تعداد بازدید : ۹۶۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید