سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۳۵

اخبار

واکسیناسیون جمعیت تحت پوشش و کارکنان بهداشت ودرمان صنعت نفت به منظور کنترل و حذف بیماری هپاتیت B در پلی کلینیک تخصصی توحید انجام شد

دکتر طبائیان: افرادیکه تاکنون واکسن نزده اند می توانند با مراجعه به واحد پرستاری یا بهداشت خانواده ثبت نام کنند تا برای تاریخ و ساعت تزریق با آنها تماس گرفته شود.
     به گزارش واحد روابط عمومی ، دکتر طبائیان مسئول پزشکی خانواده در حاشیه انجام این واکسیناسیون در پلی کلینیک تخصصی توحید گفت: اجرای واکسیناسیون هپاتیت B در راستای برنامه سازمان بهداشت جهانی به منظور کنترل و حذف هپاتیت تا سال 2030 میلادی(1410شمسی) است و در این برنامه جمهوری اسلامی ایران نیز متعهد به همکاری شده است.
     ایشان ادامه داد: در همین جهت بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان بر اساس دستورلعمل صادره از سازمان و با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اقدام به تهیه واکسن کرده و از روز دوشنبه 13 دی ماه تلقیح آن را در مرکز توحید آغاز نمود. وی همچنین گفت برنامه انجام واکسیناسیون در مرکز درمانی شهرک شهید منتظری که از قبل انجام می شد کماکان انجام خواهد گرفت و در مرکز شاهین شهر نیز در هفته آینده  انجام خواهد شد.
     نامبرده با بیان اینکه برای این طرح علاوه بر افراد شاغل، بازنشسته و خانواده آنها ، کارکنان بهداشت ودرمان نیز که قبلا واکسینه نشده اند فراخوان گردیده اند افزود: تمام افرادیکه تاکنون واکسن نزده اند می توانند با مراجعه به واحد پرستاری خانواده و یا بهداشت خانواده ثبت نام کنند تا برای تاریخ و ساعت تزریق با آنها تماس گرفته شود.
    شایان ذکر است انجام واکسیناسیون یکی از برنامه های سه گانه سازمان جهانی بهداشت برای کنترل و حذف بیماری هپاتیت B با شعار "حذف هپاتیت ویروسی،بزرگترین دستاورد بعدی ماست" می باشد که نوبت اول آن هر زمان تزریق شد؛ نوبت های دوم و سوم آن به ترتیب یک و شش ماه از تاریخ نوبت اول تزریق می باشد.
 

واکسیناسیون هپاتیت 10
واکسیناسیون هپاتیت 9
واکسیناسیون هپاتیت 8
واکسیناسیون هپاتیت 7
واکسیناسیون هپاتیت 6
واکسیناسیون هپاتیت 5
واکسیناسیون هپاتیت 4
واکسیناسیون هپاتیت 3
واکسیناسیون هپاتیت 2
واکسیناسیون هپاتیت 1

۱۴ دی ۱۴۰۰ ۱۱:۳۵
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۵,۰۲۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید