سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۱۳

اخبار

بررسی میدانی مشکلات درمانی جمعیت تحت پوشش شهرستان نائین و بازدید از مراکز طرف قرارداد این شهرستان

سفر یک روزه مسئولین مربوطه به شهرستان نائین به منظور بررسی مشکلات درمانی جمعیت تحت پوشش و بازدید از مراکز طرف قرارداد این شهرستان در تاریخ هشتم آذرماه سال جاری صورت گرفت.
      به گزارش واحد روابط عمومی ، پیرو جلسه مورخ 24 آذرماه با موضوع بررسی مشکلات درمانی شهرستان نائین در شرکت پخش فراورده های نفتی اصفهان با حضور مسئولین این شرکت و همچنین رئیس ناحیه نائین ؛ خانم قضاوی رئیس امور قراردادهای درمانی به همراه خانم دکتر لاوی رئیس امور داروئی و بنی هاشمی  رئیس روابط عمومی چهارشنبه مورخ هشتم دی ماه با سفر به شهرستان نائین ضمن حضور در جلسه با مسئولین شرکت پخش ناحیه این شهرستان از مراکز درمانی طرف قرارداد بازدید به عمل آوردند. 

 

    در این سفر ابندا دکتر لاوی با حضور در داروخانه شبانه روزی دکتر صادقی ضمن گفتگو با رئیس و کارکنان داروخانه و تکمیل چک لیست مربوطه از این داروخانه بازدید و دغدغه های جمعیت تحت پوشش ساکن شهرستان را متذکر شد.

 

    در ادامه خانم قضاوی و بنی هاشمی با حضور در محل کار دکتر نویدی پزشک معتمد ضمن گفتگو و بررسی مشکلات درمانی ساکنین این شهرستان برای بهبود ارائه خدمات درمانی به تبادل نظر پرداختند.

 

    در پایان نیز این مسئولین با حضور در دفتر مهندس کوچیان رئیس پخش ناحیه نائین با همکاران شاغل در آن مجموعه در ارتباط با معضلات و مشکلات دیدار و مذاکره کردند. همچنین در این جلسه به ابهامات و سؤالات درمانی حضار پاسخ داده شد و مقرر گردید در ارتباط با انعقاد قرارداد با پزشکان متخصص در این شهرستان بررسی های لازم صورت و اقدامات مقتضی انجام گیرد.

 

بازدید نائین

 
۱۱ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۵۲
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۳,۹۰۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید