سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۴۲

اخبار

سفر رئیس و کارشناسان واحد EOC , HSE و سلامت کار از مراکز پزشکیاری منطقه دو عملیات انتقال گاز اصفهان

دکتر نیازی اصفهانی به مدت یک هفته با تیمی از کارشناسان مربوطه به مجتمع و ایستگاههای منطقه دو عملیات انتقال گاز اصفهان سفر و از مراکز پزشکیاری مستقر در این مراکز صنعتی بازدید کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان ، دکتر نیازی اصفهانی رئیس EOC , HSE و سلامت کار بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان از تاریخ 22 لعایت 29 آذر ماه به مدت یک هفته با تیمی از کارشناسان مربوطه به مجتمع و ایستگاههای منطقه دو عملیات انتقال گاز اصفهان سفر و از مراکز پزشکیاری مستقر در این مراکز صنعتی بازدید کردند.

 

دکتر نیازی اصفهانی مهمترین هدف از این سفر یک هفته ای را بازدید از مراکز پزشکیاری مجتمع و ایستگاههای انتقال گاز منطقه اصفهان و دیدار با همکاران پزشکیار و اطمینان از رعایت دستورالعمل های مربوط به کرونا ویروس عنوان کرد و افزود :در این بازدید علاوه بر کنترل  آمبولانس های مستقر در ایستگاهها بر اساس چک لیست های استاندارد ،چیدمان و تاریخ انقضای مصرف دارو ها و همچنین تجهیزات موجود از نظر سلامت و وضعیت کالیبراسیون آنها بررسی شد.

 

    ایشان یکی دیگر  از اهداف بازدید را بررسی میدانی و دیدار با مسئولین و کارکنان شاغل در این ایستگاهها و اطلاع از رضایت آنها عنوان کرد و بیان کرد؛در این سفر  یکی از کارشناسانIT  جهت بررسی اجرای پروژه عملیات استقرار،نصب وراه اندازی نرم افزار Healthy line (معاینات طب کار)، اتوماسیون اداری، سخن و به ویژه سیستم تله مدیسین، گروه اعزامی را همراهی می کرد. 

 

      نامبرده در پایان گفتگو ضمن اعلام اینکه در این سفر از نه ایستگاه و مجتمع انتقال گاز شامل پتاوه یک و دو ، دوراهان،پل کله ، دهق ، ندوشان، کچویه ، دهاقان و کاشان بازدید کرده ؛ اظهار داشت مشکلات اداری و حتی شخصی پزشکیاران شاغل در این ایستگاهها را بررسی کرده و برای رفع آن با مسئولین مربوطه گفتگو خواهد کرد.

 

     شایان ذکر است در سفر فوق الذکر کارشناسان مربوطه شامل رئیس امور پزشکیاری ،مسئول ارزشیابی تجزیه و تحلیل آماری،مسئول اورژانس پالایشگاه و کارشناس IT ستاد طب صنعتی و بهداشت؛دکتر نیازی اصفهانی را همراهی  می کردند. 
 

سفر دکتر نیازی 8
سفر دکتر نیازی 7
سفر دکتر نیازی 5
سفر دکتر نیازی 4
سفر دکتر نیازی 3
سفر دکتر نیازی 2
سفر دکتر نیازی 1

۲۹ آذر ۱۴۰۰ ۰۹:۰۹
تعداد بازدید : ۴,۳۶۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید